Przerywane połączenia telefoniczne

Data: 2013-07-22 08:51:43
Autor: Krzysztof 45
Przerywane połączenia telefoniczne
HTC desire s operator mbank mobile.

Zauważyłem od wczoraj. Po odebraniu połączenia 30sek do 2 min i cichy sygnał i połączenie zerwane. Gdy oddzwaniam jest wszystko ok.

Nie wiem czy to ważne, połączenia odbierałem też od kogoś kto jest w mbmobile.
Jedna z tych osób kilkukrotnie dzwoniła i zawsze połączenie się zrywało.
W sobotę dzwonił koleś (plus) z 10 min nawijał i było ok.

W ustawieniach nic nie widzę by było do ustawienia.

O co chodzi? Przerabiał ktoś to już?

Dzisiaj jeszcze nie miałem okazji by sprawdzić czy to gówna dalej jest.

--
Krzysiek

Data: 2013-07-22 14:17:30
Autor: Skylla
Przerywane połączenia telefoniczne

HTC desire s operator mbank mobile.

Zauważyłem od wczoraj. Po odebraniu połączenia 30sek do 2 min i cichy
sygnał i połączenie zerwane. Gdy oddzwaniam jest wszystko ok.

Mnie też ostatnio zdarza się zrywanie połączeń przychodzących w mBankmolie, więc wygląda to na problem tego operatora.
S.

Data: 2013-07-22 16:16:50
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-07-22 14:17, Skylla pisze:
  > Mnie też ostatnio zdarza się zrywanie połączeń przychodzących w
mBankmolie, więc wygląda to na problem tego operatora.

A już myślałem że telefon się wykłada.
Napisałem do nich. Ciekawe co odpiszą.
--
Krzysiek

Data: 2013-07-23 08:00:34
Autor: Krzysztof 45
Przerywane połączenia telefoniczne
W dniu 2013-07-22 16:16, Krzysztof 45 dopowiada:

Napisałem do nich. Ciekawe co odpiszą.

No i odpisali.

"dziękuję za kontakt oraz jednocześnie przepraszam Pana w imieniu mBank
mobile za zaistniałe niedogodności.

Odnosząc się do opisanego problemu wyjaśniam, że zrywanie połączeń może
wynikać np. z chwilowego pogorszenia zasięgu lub trudnościami leżącymi
po stronie osoby kontaktującej się z Panem. Jeżeli sytuacja będzie się
utrzymywać, tzn. osoby kontaktujące się z Panem będą natrafiały na
utrudnienia, wówczas konieczne będzie w tej sprawie złożenie reklamacji."

No, a dalej kilka opisanych opcji jak złożyć reklamację.

Podziękowałem za informacje która nic nie mówi. To że może być problem z
zasięgiem to bzdura. Centrum miasta, byliśmy obok siebie i sprawdzaliśmy
te połączenia. Trudności po stronie osoby kontaktującej się też są
wykluczone, ponieważ z innymi połączeniami ta osoba problemów nie ma.

Jaką tu składać w tej sytuacji reklamacje na przychodzące zrywane
połączenia. Po prostu gdy to będzie się powtarzało, pozostanie tylko
zmienić operatora.

--
Krzysiek

Data: 2013-07-23 14:04:42
Autor: Big Jack
Przerywane połączenia telefoniczne
W wiadomości
*Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]* napisał(-a):

Po prostu gdy to będzie się powtarzało, pozostanie tylko
zmienić operatora.

Właśnie to miałem zasugerowac. Ja z powodu trudności w logowaniu komórki do BTS-a oddalonego o 1,3km - logowała się do BTS-ow oddalonych od 11 do 36km na skutek czego łączność to była fikcja - zmieniłem operatora.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Przerywane połączenia telefoniczne