Przerywanie połaczeń w sieci Plusa

Data: 2013-10-10 18:38:18
Autor: Ben
Przerywanie połaczeń w sieci Plusa
Witam.
Czy to jakaś przypadłosć na naszym prowincjonalnym terenie koło Wrocławia czy to zjawiska na szerszą skalę występujące?
Ostatnio wymienili urządzenia na BTSie z dołożeniem LTE i czy to jest powodem czy zbieg okoliczności ale mam od kilku tygodni zgłoszenie od obsługiwanych abonentów naszej firmy o przerywanych połączeniach.
Sprawdzałem billingi i jest to faktem a ZOKS na to w zasadzie nie ma wyjaśnienia. Trudno to ustalić bo zjawisko jest statystycznie małe ale najgorzej jak dotyka to połaczeń akurat prezesów...
Ben

Przerywanie połaczeń w sieci Plusa