Przerzutka 9rz, kaseta 8rz

Data: 2016-08-06 08:12:43
Autor: niebieski
Przerzutka 9rz, kaseta 8rz
Mam w rowerze kasetę 8rz. Czy będzie dobrze działać z 9rz przerzutką Alivio RD-M4000?

--
niebieski

Data: 2016-08-06 02:01:44
Autor: rzymo
Przerzutka 9rz, kaseta 8rz
W dniu sobota, 6 sierpnia 2016 08:12:45 UTC+2 użytkownik niebieski napisał:
Mam w rowerze kasetę 8rz. Czy będzie dobrze działać z 9rz przerzutką Alivio RD-M4000?

Podstawowe pytanie - jakie manetki? Bo to od nich zależy skok przerzutki.

Jak masz ósemkowe to będzie ok, jak 9 to już nie będzie dobrze.

Data: 2016-08-06 11:24:05
Autor: niebieski
Przerzutka 9rz, kaseta 8rz
W dniu 06.08.2016 11:01, rzymo pisze:
[...]

Manetki będą ósemkowe. Chciałem się tylko upewnić przed zakupem części.

--
niebieski

Data: 2016-08-06 13:07:51
Autor: MadMan
Przerzutka 9rz, kaseta 8rz
Dnia Sat, 06 Aug 2016 11:24:05 +0200, niebieski napisał(a):

[...]

Będzie działać, w mieszczuchu mam 9-rzędowe Deore + 8-rzędową kasetę.
Ważne żeby manetki i kaseta miały tu tyle samo rzędów. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2016-08-13 11:48:09
Autor: niebieski
Przerzutka 9rz, kaseta 8rz
W dniu 06.08.2016 13:07, MadMan pisze:
[...]

Przerzutki już zamontowane i wyregulowane. Wszystko działa bez zastrzeżeń.

--
niebieski

Data: 2016-08-06 13:07:38
Autor: ąćęłńóśźż
Przerzutka 9rz, kaseta 8rz
Sprawdź, czy łańcuch w klatce przerzutki nie będzie miał za ciasno (za wąsko).

-- -- -