Przerzutka planeterna - jaka manetka, zamiast oryginalnej

Data: 2009-07-08 17:57:21
Autor: Tomasz Minkiewicz
Przerzutka planeterna - jaka manetka, zamiast oryginalnej
On Mon, 6 Jul 2009 01:04:37 -0700 (PDT)
Michał 'miok' Rzeźnik <michal.r90@gmail.com> wrote:

jakie manetki (oprocz dedykowanych) nadaja sie do przerzutek w piascie
SRAM/Shimano.

Czy beda pasowaly [...] manetki szosowe?

Właśnie przypadkiem trafiłem; nie całkiem pasuje, ale blisko:
„The Versa lever set works exclusively with the Shimano Alfine 8
and Nexus 8 internal gear hubs” (http://www.sussex.com.tw/versa.html).
Nie mam pojęcia, ile sobie za to cudo winszują.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-07-08 18:04:02
Autor: Tomasz Minkiewicz
Przerzutka planeterna - jaka manetka, zamiast oryginalnej
On Wed, 8 Jul 2009 17:57:21 +0200
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com> wrote:

> [...]

and Nexus 8 internal gear hubs” (http://www.sussex.com.tw/versa.html).
Nie mam pojęcia, ile sobie za to cudo winszują.

Już mam. $229 (730 zł po dzisiejszym kursie NBP). Auć.

http://austinontwowheels.org/2009/05/09/sti-style-road-shifters-for-shimano-internally-geared-hubs-available-this-summer/