Data: 2013-02-26 20:34:27 | |
Autor: PeJot | |
Przerzutka potrzebna | |
W dniu 2013-02-26 14:35, Jacek Maciejewski pisze:
Cześć Chyba szybciej będzie skombinować opór pancerza montowany do rury. W najprostszym przypadku koniec pancerza da się przyczepić metalową opaską zaciskową. Co do średnicy, to typowa 28.6 mm przerzutka powinna dać radę, albo powinna dać się przerobić na 29.0. BTW: kombinujesz chyba jakieś niszowe albo mocno nietypowe rozwiązanie. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2013-02-26 21:53:34 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Przerzutka potrzebna | |
Dnia Tue, 26 Feb 2013 20:34:27 +0100, PeJot napisał(a):
Chyba szybciej będzie skombinować opór pancerza montowany do rury. W najprostszym przypadku koniec pancerza da się przyczepić metalową opaską zaciskową. Co do średnicy, to typowa 28.6 mm przerzutka powinna dać radę, albo powinna dać się przerobić na 29.0.Pancerz musi być oparty z dwóch stron, nie? Na rurze ramy jest wspornik, potrzebna tylko przerzutka która też ma wspornik. W sklepach leżą tylko takie bez wspornika, dla rozwiązania z linką puszczoną bez pancerza pod suportem na ślizgach plastykowych. Średnicę podałem w przybliżeniu, zapewne jest typowa :) BTW: kombinujesz chyba jakieś niszowe albo mocno nietypowe rozwiązanie.Nie, skąd. Wiem że są takie przerzutki bo sam mam w swoim rowerze takie dokładnie rozwiązanie. Tyle że przerzutka pochodzi ze starych zpasów :) a drugiej nie mam. A składam rower koledze. -- Jacek |
|
Data: 2013-02-27 06:50:38 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
Przerzutka potrzebna | |
Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości news:janemdyccy5h$.yyte9sfthpxk.dlg40tude.net...
Pancerz musi być oparty z dwóch stron, nie? Na rurze ramy jest wspornik, Nie. Możesz puścić pancerz w jednym kawałku od manetki aż do samej przerzutki czyli jeden punkt podparcia pancerza starczy :) Velo.com.pl ma różne chwyty przyjklejane do pancerzy więc używając takiego patentu+opaska metalowa powinno się dać obejść problem. Ewentualnie można dospawac taki element do ramy i wtedy problemu nie ma w ogóle. Jedyne ALE to fakt, że trzeba mieć kogoś kto naprawdę ogarnia temat spawania cienkich rurek. -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 12/02/2013 Accent BB-EX PRO |
|
Data: 2013-02-27 04:54:30 | |
Autor: rmikke | |
Przerzutka potrzebna | |
W dniu środa, 27 lutego 2013 06:50:38 UTC+1 użytkownik kamil/Endurorider.pl napisał:
Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości news:janemdyccy5h$.yyte9sfthpxk.dlg40tude.net... Jak już puścisz linkę w pancerzu na całej długości, to możesz również olać te ślizgi najzwyczajniej i przyczepić pancerz trytytkami. W mojej zimówce działa to bez pudła. |
|
Data: 2013-02-27 09:30:52 | |
Autor: Jacek Maciejewski | |
Przerzutka potrzebna | |
Dnia Wed, 27 Feb 2013 06:50:38 +0100, kamil/Endurorider.pl napisał(a):
Nie. Możesz puścić pancerz w jednym kawałku od manetki aż do samej przerzutki czyli jeden punkt podparcia pancerza starczy :) Noż człowieku, pomyśl - kiedy puszczasz linke w pancerzu "do samej przerzutki" to musisz mieć dwa punkty oparcia pancerza - jeden przy manetce a drugi przy (w) przerzutce. No fakt, ze zamiast podparcia w przerzutce mógłbym dospawać wspornik do rury ale za dużo roboty i jest wada - jak ruszysz przerzutkę na ramie to musisz skorygować linkę. Żeby przy okazji lepiej naświetlić sprawę to powiem że manetka (dwustronna) nieindeksowana jest zamontowana na dolnej ramie rury. Jak to zykle takie manetki, nie ma ona podparcia pancerza. Linka leci w dół, tam przechodzi przez oczko podparcia pancerza, wchodzi do jego krótkiego odcinka i w nim zakręca w górę. Dalej leci do przerzutki gdzie na wsporniku ma się skończyć pancerz i dalej jest zamocowana do ramienia przerzutki. -- Jacek |