Przerzutka potrzebna

Data: 2013-02-26 20:34:27
Autor: PeJot
Przerzutka potrzebna
Cześć
Potrzebuje przednią przerzutkę na rurę 29 mm, dolny ciąg, wymagany wspornik
pancerza linki i skok na tyle duży aby obsłużyć 3 blaty czyli co najmniej
15 mm. Jeśli ktoś ma w przydasiach to niech wykopie i mi sprzeda. A jak
ktoś ma namiar na sklep internetowy, to niech da cynk. W moim miasteczku w
sklepach niestety rozkładają ręce :)

Chyba szybciej będzie skombinować opór pancerza montowany do rury. W najprostszym przypadku koniec pancerza da się przyczepić metalową opaską zaciskową. Co do średnicy, to typowa 28.6 mm przerzutka powinna dać radę, albo powinna dać się przerobić na 29.0.

BTW: kombinujesz chyba jakieś niszowe albo mocno nietypowe rozwiązanie.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2013-02-26 21:53:34
Autor: Jacek Maciejewski
Przerzutka potrzebna
Dnia Tue, 26 Feb 2013 20:34:27 +0100, PeJot napisał(a):

[...]
Pancerz musi być oparty z dwóch stron, nie? Na rurze ramy jest wspornik,
potrzebna tylko przerzutka która też ma wspornik. W sklepach leżą tylko
takie bez wspornika, dla rozwiązania z linką puszczoną bez pancerza pod
suportem na ślizgach plastykowych.
Średnicę podałem w przybliżeniu, zapewne jest typowa :)

BTW: kombinujesz chyba jakieś niszowe albo mocno nietypowe rozwiązanie.
Nie, skąd. Wiem że są takie przerzutki bo sam mam w swoim rowerze takie
dokładnie rozwiązanie. Tyle że przerzutka pochodzi ze starych zpasów :) a
drugiej nie mam. A składam rower koledze.

--
Jacek

Data: 2013-02-27 06:50:38
Autor: kamil/Endurorider.pl
Przerzutka potrzebna
Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac@go2.pl> napisał w wiadomości news:janemdyccy5h$.yyte9sfthpxk.dlg40tude.net...

[...]

Nie. Możesz puścić pancerz w jednym kawałku od manetki aż do samej przerzutki czyli jeden punkt podparcia pancerza starczy :) Velo.com.pl ma różne chwyty przyjklejane do pancerzy więc używając takiego patentu+opaska metalowa powinno się dać obejść problem. Ewentualnie można dospawac taki element do ramy i wtedy problemu nie ma w ogóle. Jedyne ALE to fakt, że trzeba mieć kogoś kto naprawdę ogarnia temat spawania cienkich rurek.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2013-02-27 04:54:30
Autor: rmikke
Przerzutka potrzebna
W dniu środa, 27 lutego 2013 06:50:38 UTC+1 użytkownik kamil/Endurorider.pl napisał:
> [...]

Nie. Możesz puścić pancerz w jednym kawałku od manetki aż do samej przerzutki czyli jeden punkt podparcia pancerza starczy :) Velo.com.pl ma różne chwyty przyjklejane do pancerzy więc używając takiego patentu+opaska metalowa powinno się dać obejść problem. Ewentualnie można dospawac taki element do ramy i wtedy problemu nie ma w ogóle. Jedyne ALE to fakt, że trzeba mieć kogoś kto naprawdę ogarnia temat spawania cienkich rurek.

Jak już puścisz linkę w pancerzu na całej długości, to możesz
również olać te ślizgi najzwyczajniej i przyczepić pancerz
trytytkami. W mojej zimówce działa to bez pudła.

Data: 2013-02-27 09:30:52
Autor: Jacek Maciejewski
Przerzutka potrzebna
Dnia Wed, 27 Feb 2013 06:50:38 +0100, kamil/Endurorider.pl napisał(a):

Nie. Możesz puścić pancerz w jednym kawałku od manetki aż do samej przerzutki czyli jeden punkt podparcia pancerza starczy :)

Noż człowieku, pomyśl - kiedy puszczasz linke w pancerzu "do samej
przerzutki" to musisz mieć dwa punkty oparcia pancerza - jeden przy manetce
a drugi przy (w) przerzutce. No fakt, ze zamiast podparcia w przerzutce
mógłbym dospawać wspornik do rury ale za dużo roboty i jest wada - jak
ruszysz przerzutkę na ramie to musisz skorygować linkę. Żeby przy okazji lepiej naświetlić sprawę to powiem że manetka (dwustronna)
nieindeksowana jest zamontowana na dolnej ramie rury. Jak to zykle takie
manetki, nie ma ona podparcia pancerza. Linka leci w dół, tam przechodzi
przez oczko podparcia pancerza, wchodzi do jego krótkiego odcinka i w nim
zakręca w górę. Dalej leci do przerzutki gdzie na wsporniku ma się skończyć
pancerz i dalej jest zamocowana do ramienia przerzutki.
--
Jacek

Przerzutka potrzebna