Przerzutka przednia XTR FD M961

Data: 2010-11-05 19:09:12
Autor: Jacek23
Przerzutka przednia XTR FD M961
Witam
warto w to to inwestowac jeszcze?   Znaczy kupic poprostu za 130zl, nowka.
To chyba gdzies z 2006 roku:)
pozdro

--

jacek23@post.pl gg : 207344
http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

Data: 2010-11-05 19:26:02
Autor: Wojtek M.
[...]

Oczywiscie
To sa pancerne rzeczy. Mialem w poprzedniej ramie przednia xtr jeszcze ta niebieskawa (chyba od roku 1992-1996) i po przejechaniu okolo 80 000km nie miala WYOGÓLE luzów. Teraz skladam kolejny rower i oczywiscie bedzie w nim przerzutka XTR z przodu.
A moze kup juz ta nowa z X'em, przeciez to tylko 70zl róznicy. mam ja wlasnie w rece, wyglada bardzo solidnie

Data: 2010-11-05 19:29:29
Autor: Wojtek M.

http://allegro.pl/przerzutka-przednia-shimano-xtr-fd-m971-f-vat-i1289959905.html dokladnie ta kupilem. Róznica to 90zl. Odpuscisz sobie jedna niskobudzetowa impreze w tanim klubie przy tanim piwie lub wieczór z dziewczyna i akurat to 90zl pozostale w kieszeni bedzie jak znalazl :)

Data: 2010-11-05 19:45:06
Autor: Jacek23
Przerzutka przednia XTR FD M961
Ta.
No to powiem Wam ciekawostke, taka jaka mi proponujecie padla wlasnie.
Jeden blad moj w trasie , zoowocowal niedostrzegalnymi peknieciami na laczeniu tego szpeja X z dolem co zatrzymuje lancuch zeby nie spadl jak dajemy ze srodkowej na najwieksza.
Po 3 miesiacach pojewila sie tak (na tych minimalnych peknieciach rdza).W serwisie oznajmiono mi ze nie ma juz co doginac tego dolu bo moze styknac. Lepiej zostawic , zime powinna przetrzymac ale nie wiecej. Podobno producent wymienia te przerzutki jak sa w tych miejscach pekniecia bo to jakas wada fabryczna ich jest (971), ale paragon potrzebny a ja juz go nie posiadalem:(
Rada pana kupic nowa , albo lepiej nowa taka jak kupilem juz czyli 961, bo tam nie ma prawa sie nic takiego stac:)

Ok dzieki czyli dobry zakup
pozdro

Data: 2010-11-05 19:54:39
Autor: Wojtek M.
[...]

Kurcze to lipa, nigdy nie mialem niczego przykrego xtr'em. Pare razu urwalem jancuch, zmartwiles mnie

Przerzutka przednia XTR FD M961