Data: 2011-04-16 11:05:34 | |
Autor: solar | |
Przerzutka przednia - problem w regulacji | |
W dniu 2011-04-15 22:58, pbnet pisze:
Co robić? Dwie rzeczy do sprawdzenia, o których wspomniał Seco: pancerz i ustawienie przerzutki. Sprawdź, czy linka chodzi lekko - czy np. pancerz nie jest gdzieś zagięty, ma za mały łuk, albo czy końcówka przy klamkomanetce jest OK. U mnie druty oplotu przebiły końcówkę pancerza i ułożyły się tak, że hamowały linkę właśnie przy wyjściu z manetki. Ustawienie przerzutki - wózek równolegle do zębatek i oddalony 1-1,5 mm od zębów. -- Solar www.solar.blurp.org GG 1834424 "Niezdolność klęczenia uznać trzeba za istotę elementu diabolicznego." kardynał Ratzinger |
|
Data: 2011-04-16 22:16:56 | |
Autor: pbnet | |
Przerzutka przednia - problem w regulacji | |
Dwie rzeczy do sprawdzenia, o których wspomniał Seco: pancerz i ustawienie przerzutki. Pancerz i linka są nowe. Ustawienie tęż sprawdzałem, ale spróbuję jeszcze z tymi wkrętami L i H. Do tej pory sądziłem, że ograniczają tylko ruch wózka i nie mają wpływu na działanie przerzutki (jak to jest z tyłu, gdzie można je ustawiać be zapiętej linki). Poeksperymentuję. Pozdrowienia, pbnet -- |
|
Data: 2011-04-17 09:07:18 | |
Autor: solar | |
Przerzutka przednia - problem w regulacji | |
W dniu 2011-04-16 22:16, pbnet@poczta.onet.pl pisze:
Pancerz i linka są nowe. Ustawienie tęż sprawdzałem, ale spróbuję jeszcze z tymi I tak linka może chodzić ciężko, jeśli pancerz został źle poprowadzony, albo końcówki są źle obcięte. -- Solar www.solar.blurp.org GG 1834424 "Nie pytaj Boga o drogę do nieba, bo wskaże ci najtrudniejszą." Stanisław Jerzy Lec |
|