Przerzutka przednia - przeszczep klatki

Data: 2017-07-27 07:59:45
Autor: PeJot
Przerzutka przednia - przeszczep klatki
Czołem. Leży mi w przydasiach przerzutka przednia LX, ale z klatką przystosowaną do korb 46 zębów. W zasięgu jest przerzutka z klatką do korb 42 zęby, ale górnociąg. Chodzi mi po głowie transplantacja samej klatki. Czy ktoś coś takiego uskutecznił ? Obawiam się o nietypowe średnice sworzni, tak jak w przerzutkach tylnych 3.5 mm, albo o różnice w konstrukcji samego korpusu mocowanego do ramy. Chodzi mi o stary model 8 rzędowy, więc rady "kup nówkę" odpadają. A może ktoś ma na zbyciu starą 8 rzędową LX, lub lepiej XT, 28.6 mm, dolny ciąg ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

-- -