Przerzutka przednia - regulacja

Data: 2016-06-17 11:57:39
Autor: granat
Przerzutka przednia - regulacja

W moim Rockriderze 5.2 przerzutka przednia nie poddaje się regulacji. Ja ją
ustawiam, a ona się rozregulowuje. Linka jest OK, manetka też.

ja bym zaczynal majstrowanie od wymiany pancerzy.

Co może być przyczyną i na jaki model warto ewentualnie ją wymienić, gdyby
się to okazało konieczne?
To jest jakieś Shimano z numerkiem, a zębatki mam z przodu 3.

jesli to na 8 to polecal bym altusa 311 (albo 310) koszt ok.30pln

granat

Przerzutka przednia - regulacja