Przerzutka tył 600'tka - kompatybilność ze współczesnymi manetkami

Data: 2011-04-25 23:59:19
Autor: rzymo
Przerzutka tył 600'tka - kompatybilność ze współczesnymi manetkami
Nigdy nie miałem większych problemów z regulacją tylnej przerzutki, a
teraz mam kłopot ;) Czasem mimo zmiany przełożenia na manetce, np. z 4
na 5, bieg się nie zmienia. Na manetce znowu zmienię o jeden - na 6 -
i przerzutka wskakuje na 6. Przerzutka to stary model Shimano 600 i
zacząłem się zastanawiać nad kompatybilnością ze współczesnymi
manetkami (ogólnie z SIS). Sprawdzałem dwa różne gripshifty: SRAM MRX
i Shimano RevoShift, linka i pancerze nowe, przerzutka luzów raczej na
pewno nie posiada. Pacjent to dokładnie ten model: http://tinyurl.com/3qkmpdt
, w rowerze wygląda to tak: http://img812.imageshack.us/f/napedl.jpg/
..

Data: 2011-04-27 06:08:32
Autor: Kuba Rozpruwacz
Przerzutka tył 600'tka - kompatybilność ze współczesnymi manetkami
Przerabialem podobny temat, tylko z nieco starsza szescsetka. Raczej
niekompatybilne z SIS.

Przerzutka tył 600'tka - kompatybilność ze współczesnymi manetkami