Przerzutka tył regulacja

Data: 2009-06-24 10:25:22
Autor: Max
Przerzutka tył regulacja

Witajcie

Znowu przerzutka się rozregulowała efekt był taki że wchodziła od dolnych zębatek do górnych bez problemu będąc na najwyższej z tyłu jak schodzi do niższej jest przeskok o 2 potem zębatki a nie o jedna. Wraca prawidłowo później znów o 2 itd czasem potrafi mi zrobić taki koncert ze 3 razy. (Tak jakby nie mogła się przez chwilę ustabilizować.
Jak poluźniłem linkę to wszystko się ustabilizowało problem był tylko z w chodzeniem na górne zębatki był po pewnym czasie a nie od razu. Ciekawe było to że tylko problem dotyczył najmniejszych przełożeń a więc górnych 4-5 zębatek na pozostałych mniejszych ten efekt nie występuje.
Macie jeszcze jakieś pomysły bo już sam nie wiem co zrobić.

Dane rowerka:
http://www.kellys-bicycles.com/index.php?module=catalog&cPath=1_225_228&pID=17913

Przerzutka SLX shadow nie ma tylnej regulacji.

Pancerze i linka wymieniona.

pozdrawiam

MAX

Przerzutka tył regulacja