Przerzutka tylna shimano low-normal (odwr. sprężyn a)

Data: 2015-01-18 11:52:28
Autor: Wojtas
Przerzutka tylna shimano low-normal (odwr. sprężyn a)
Szukam, szukam, ale nie mogę znaleźć w miarę aktualnych produktów Shimano XT 9sp./shadow ze sprężyną low-normal (sprężyna odwrotna). Czyżby zrezygnowali z tego w swoich produktach?

Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2015-01-18 13:57:10
Autor: Ignac
Przerzutka tylna shimano low-normal (odwr. sprężyna)
W dniu niedziela, 18 stycznia 2015 11:52:34 UTC+1 użytkownik Wojtas napisał:
Szukam, szukam, ale nie mogę znaleĽć w miarę aktualnych produktów Shimano XT 9sp./shadow ze sprężyn± low-normal (sprężyna odwrotna).

To może taka Ci spasi:
http://ctbike.pl/shimano-rd-m770-gs-xt-przerzutka-tylna-odwrotna-sprezyna.html

Data: 2015-01-19 10:07:55
Autor: Wojtas
W dniu 2015-01-18 o 22:57, Ignac pisze:

To może taka Ci spasi:
http://ctbike.pl/shimano-rd-m770-gs-xt-przerzutka-tylna-odwrotna-sprezyna.html

Widziałem i rozważałem, ale niestety to nie jest shadow.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym ¶wiecie, proszę państwa.

Data: 2015-08-19 04:33:27
Autor: adorobis
Przerzutka tylna shimano low-normal (odwr. sprężyna)
Niestety nie ma shadow low-normal.  Shimano takiej nigdy nie wypu¶ciło. RD-M770 to bodajże ostatnia przerzutka low-normal (z grupy XT). PóĽniej już były tylko shadow top-normal. Niestety low-normal się nie przyjęło tak jak manetki dual-control w MTB.

Przerzutka tylna shimano low-normal (odwr. sprężyn a)