Przerzutka ustawienie, smarowanie ?

Data: 2009-05-28 09:35:15
Autor: Jacekj
Przerzutka ustawienie, smarowanie ?
Max napisał(a):

Mam pewien problem otóż są pewne tryby (3 przedostatnie licząc od strony zewnętrznej) na które przerzutka przerzuca mi po pewnym czasie i jest to najczęściej z górnej zębatki na dolną reszta chodzi bez zarzutu.

Macie jakieś pomysły co to może być ?
Myślałem że linka w pancerzu się zasyfiła i trzeba by ją przesmarować ?

Jeśli z górnej na dolną to na 90% syf w pancerzu. Po prostu pracuje wtedy sprężyna w przerzutce i nie daje rady pociągnąć linki.
ALE nie smarować linki tylko:
1. wymienić pancerze (Przynajmniej ostatni odcinek, ale najlepiej całość)
2. wymienić linkę, szczególnie jeśli jest gdzieś zagięta, spłaszczona lub postrzępiona.

Pozdro

JacekJ

Data: 2009-05-28 09:45:56
Autor: Max
Jacekj pisze:

[...]

Dzięki ale nie wydaje Ci się że jeśli linka to by to się działo na całej długości a nie tylko na przed ostatnich 3 zębatkach ?
Rower jest nowy ma przejechane dopiero 950km. Już by były pancerze do wymiany ?
Pancerze wyglądają przyzwoicie linki też.
A może to jest tylko regulacja wychylenia ? Lub naciągu sprężyny ?

Mieli mi to zrobić na pierwszym przeglądzie ale jak widać nie zrobili @#%@#%@# :(

pozdrawiam

MAX

Data: 2009-05-28 10:04:40
Autor: reme.k
> [...]
Pancerze wyglądają przyzwoicie linki też.
A może to jest tylko regulacja wychylenia ? Lub naciągu sprężyny ?

Tego się nie reguluje.
Jak rower jest nowy to może jakie błoto wpadło do pancerza, tego nie widać a w
środku siedzi.

Wrzuć najszybszy bieg z tyłu (czyli najmniejszą zębatkę) potem naciśnij palcem
na przerzutkę w kierunku największej zębatki, linka stanie się luźna, wtedy
możesz odhaczyć pancerz i go przesunąć. (bez rozkręcania czegokolwiek)

Data: 2009-05-28 10:07:37
Autor: Max
reme.k@vp.pl pisze:
[...]

Ok czyli przeczyścić linki i przedmuchać pancerze ?

Dzięki sprawdzę.

pozdrawiam

MAX

Przerzutka ustawienie, smarowanie ?