Data: 2009-05-28 10:08:22 | |
Autor: Rycki | |
Przerzutka ustawienie, smarowanie ? | |
Zjawisko, które opisujesz jest ewidentnie winą kiepsko wyregulowanej przerzutki. Podciągnij troche linkę i będzie gitara.
Pzdr, Rycki P.S. Należy pamiętać, że linki się rozciągają i w zależności od temp. potrafią także nieznacznie zmieniać swą długość :) |
|
Data: 2009-05-28 10:34:25 | |
Autor: Max | |
Przerzutka ustawienie, smarowanie ? | |
Rycki pisze:
Zjawisko, które opisujesz jest ewidentnie winą kiepsko wyregulowanej przerzutki. Podciągnij troche linkę i będzie gitara. Podciągnąłem linkę przy klamce i to nic nie dało, wydaje mi się że linka jak byłaby luźna to nie wchodziłby łańcuch z mniejszej na większą zębatkę a to działa prawidłowo. pozdrawiam MAX |
|
Data: 2009-05-28 10:39:41 | |
Autor: reme.k | |
Przerzutka ustawienie, smarowanie ? | |
Zjawisko, które opisujesz jest ewidentnie winą kiepsko wyregulowanej przerzutki. Podciągnij troche linkę i będzie gitara.Jeśli przerzutka ma "normalny" uciąg czyli linka wybierana wrzuca wolniejsze biegi (większe tryby) to gdy podciągniesz linkę to pogorszysz jeszcze sytuację. Z tego co tu opisane jest wynika że przerzutka nie chce zmieniać na mniejsze. Ale jeśli to jest "odwrotny" ciąg to tak :) P.S. Należy pamiętać, że linki się rozciągają i w zależności od temp. potrafią także nieznacznie zmieniać swą długość :)Też końcówki pancerzy potrafią się ugnieść. A jeszcze są przypadki gdy nie wiadomo dlaczego przerzutka nie chce poprawnie pracować i wtedy należy kupić nową :) -- |
|
Data: 2009-05-28 11:47:01 | |
Autor: Max | |
Przerzutka ustawienie, smarowanie ? | |
reme.k@vp.pl pisze:
Zjawisko, które opisujesz jest ewidentnie winą kiepsko wyregulowanej przerzutki. Podciągnij troche linkę i będzie gitara.Jeśli przerzutka ma "normalny" uciąg czyli linka wybierana wrzuca wolniejsze Dokładnie tak jest ;)
Czyli stawiacie na czyszczenie pancerzy i linek ? Wymiana wydaje mi się jest bez sensu rower mam od 2 miesięcy. pozdrawiam MAX |
|
Data: 2009-05-28 12:00:11 | |
Autor: reme.k | |
Przerzutka ustawienie, smarowanie ? | |
Czyli stawiacie na czyszczenie pancerzy i linek ? Pancerz w środku nie jest łatwo wyczyścić. To się robi tak: bierzesz szmatę i polewasz np. benzyną ekstrakcyjną, przesuwasz pancerz i czyścisz tą szmatą linkę, potem pancerz nasuwasz na to wyczyszczone i znowu zsuwasz, i znów szmatą po lince i tak powtarzasz proces przez... ile trzeba. -- |
|