Przerzutka w piaście - jak się sprawuje

Data: 2010-11-25 16:02:30
Autor: mihau
Przerzutka w piaście - jak się sprawuje
On 25 Lis, 21:25, Jan <j.kazmier...@wp.pl> wrote:

Czy trafił ktoś na ocenę trwałości takich przerzutek
w postaci przebiegu?

Peter Gostelow jedzie z piastą Rohloff. Z bagażem i w terenie. Około
15kkm wymieniał tylną zębatkę, piasta nadal hula:
http://www.thebigafricacycle.com/

Z tego co wiem, nie jest to wcale największa wyprawa dokonana na tym
sprzęcie. Zresztą Peter sam o tym wspomina - znajdziesz na jego
stronie.

--
mihau

Data: 2010-11-26 16:46:48
Autor: Titus Atomicus
Przerzutka w piaście - jak się spraw uje
In article <7fe75488-21e3-4276-96bd-37c0ad6ade3d@w29g2000vba.googlegroups.com>,
 mihau <michal.salaban@gmail.com> wrote:

> [...]

Peter Gostelow jedzie z piastą Rohloff. Z bagażem i w terenie. Około
15kkm wymieniał tylną zębatkę, piasta nadal hula:

Mhm.
W Chartumie spotkalem dwoje Niemcow z tym Rohloffem.
Bardzo sobie chwalili.
Wydaje mi sie, ze to swietna sprawa do dlugodystansowej turystyki.

TA

Przerzutka w piaście - jak się sprawuje