Przesiadka z Androida na WP7

Data: 2012-10-01 12:23:58
Autor: atm
Przesiadka z Androida na WP7
Data: 2012-10-01 14:02:29
Autor: Wojciech Sura
Przesiadka z Androida na WP7
W dniu 01.10.2012 o 12:23 atm <_@vp.pl> pisze:

Interesujacy artykul:
http://www.spidersweb.pl/2012/10/czy-przesiadka-androida-na-windows-phone-7-jest-mozliwa-podjalem-wyzwanie.html

Jeszcze nie przeczytałem, ale dziś właśnie doszła kurierem Lumia 800 do  porównania z Androidem 4.0.4 (z SGS3). Oczywiście sprzęty nieporównywalne,  bo różne półki, ale zacząłem się bawić systemem i moja wstępna diagnoza: W  ŻYCIU. Zobaczymy, co będzie dalej...

Pozdrawiam -- Spook.

Data: 2012-10-01 14:06:43
Autor: atm
On 2012-10-01 14:02, Wojciech Sura wrote:
[...]

Za mna tez troche chodzi Lumia 800, tak z ciekawosci. Powstrzymuje mnie glownie brak jakiejkolwiek wymiernej korzysci w stosunku do SGS2 czy N8,
ktore posiadam. Aparat foto w Lumii jest slaby, nawigacje na Androida mam juz kupiona, w N8 ta sama co w Lumii. Musialbym przyciac sima a pozniej bawic sie z adapterem... nie. Poczekam co nowego przyniesie WP8.
Wrzuc prosze swoje uwagi po pierwszych testach.

Data: 2012-10-01 19:14:50
Autor: Michal
> [...]
> nieporównywalne, bo różne półki, ale zacząłem się bawić systemem i moja
> wstępna diagnoza: W ŻYCIU. Zobaczymy, co będzie dalej...

No niestety, póki WP nie dorobi się NORMALNEGO dialera, jako telefon będzie dla mnie słabo użyteczny.
Sam interfejs też jest jak dla mnie zbyt "przegadany", do tego kilka drażniących niedociągnięć (jeden z najbardziej dotkliwych: podczas przeglądania www, wciśnięcie softbuttona "lupka" odpala na siłę wyszukiwanie BING z którego nie można się cofnąć klawiszem Back).

M.

Przesiadka z Androida na WP7