Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.

Data: 2010-07-12 15:55:20
Autor: Robert Wicik
Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
Użytkownik "Konrad L" <pix@o2.pl> napisał w wiadomości news:i1f6j6$oeg$1node1.news.atman.pl...
Prawdopodobnie niedlugo bede zmienial samochod, obecnie mam klimatronik i... podoba mi sie :) Bede kupowal prawdopodobnie nowy samochod i neistety czasem jest tak ze opcja klimatronika nie jest dostepna nawet za doplata przy jakims pakiecie czy konkretnej wersii wyposazenia.

W zwiazku z tym mam pytanie do tych co sie uwstecznili :) (klimatronik->manualna) jak i do tych co mieli doczynienia tylko z manualna, czy to jest jakas duza niedogodnosc i czesto trzeba gmerac przy sile nadmuchu/miejscu nadmuchu/mocy schladzania? Boje sie ze co chwila bedzie albo za zimo albo za cieplo i trzeba bedzie manipulowac bez przerwy.

Gdy już dojdziesz do porozumienia ze swoim autem, to nawet tak często nie trzeba manipulować, ale jednak trzeba - szczególnie kierunkami nawiewów ;]

Data: 2010-07-12 15:58:11
Autor: wchpikus
Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
Witam!

Gdy już dojdziesz do porozumienia ze swoim autem, to nawet tak często nie trzeba manipulować, ale
jednak trzeba - szczególnie kierunkami nawiewów ;]

Klimatronic tez ma swoje wady.
U mnie przy chlodzeniu przelacza sie automatycznie na nawiew przedni (nie szyba, nie nogi) co czasami nie zdaje egzaminu.
A ja chcialbym na nogi lub na szybe:)

Mozna recznie sobie przelaczyc.
Na atomacie reguluje obiegiem, sila nawiewu.
Na manualu tylko sila nawiewu.

Data: 2010-07-12 20:03:02
Autor: Konrad L
Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
Gdy już dojdziesz do porozumienia ze swoim autem, to nawet tak często nie trzeba manipulować, ale
jednak trzeba - szczególnie kierunkami nawiewów ;]

Dzieki za 1 z 3 odpowiedzi na temat ;)

Pozdr.

Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.