Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.

Data: 2010-07-13 01:12:59
Autor: Konrad L
Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.
Dzieki wszystkim co sie podzielili spostrzezeniami, czyli wniosek z tego taki ze da sie z tym zyc i raczej nie warto z tego powodu skreslac konkretnego modelu samochodu, choc mimo tych kilku w sumie pozytywnych opinii wolalbym jednak auto-klime :)

Co do kierunkow nawiewu u mnie w klimatroniku sam moge wybrac i mam na stale wybrane nogi i wyloty na desce rozdzielczej, ale mam je tak ustawione zeby powietrze sie mieszalo/wialo na szybe/w gore itp, a nie bezposrednio na twarz, czyli ten aspekt manualnosci mozna pominac w zasadzie bo i obecnie jak raz ustawilem tak juz zostatlo na zawsze.

PS. a z innej beczki... ehh ciezko kupic jakis nowy samochod majac jakis okreslony budzet po poprzednim kupionym jako uzywany ale wszytskomajacy. Trzeba ciac na kazdym kroku :)

Pozdr.

Data: 2010-07-13 00:01:32
Autor: Michał
[...]

Ceny 6 cyfrowe i nie '1' na początku ;)
a jeszcze jak zawieszenie automatyczne to nie '2' na początku ;)

Pozdrawiam.

--

Przesiadka z klimatronika na manualna klimatyzacje.