Przesiewowa kontrola trzeźwości

Data: 2017-02-11 23:00:33
Autor: Budzik
Przesiewowa kontrola trzeźwości
Użytkownik re re@re.invalid ...

Miałem dzisiaj fantazję odmówić poddania się kontroli trzeźwości.

Jadę se drogą i widzę, że kontrolują. Co któryś samochód. No i
oczywiście "padło" na mnie.

Tradycyjnie, policjant nie przedstawił się i zażądał dmuchania. Na
moją odmowę zażądał zjechania, że będą zabierali na badanie krwi.
Zjechałem, wskazałem brak podstawy do przeprowadzania tej kontroli. To
żebym dmuchnął i mogę jechać. Mają dzisiaj badanie przesiewowe. No ale
co mnie to, ponownie odmówiłem, spiszmy protokół. Nie ma protokołu, i
tak go nie dostanę. To jak nie ma to trudno. W pracy też jestem taki
problemowy ? To pan jest problemowy zatrzymując mnie tutaj. "Jak ty
tak to dokumenty". Oj, biorę do ręki komórkę i zaczynam nagrywać bo mi
jakoś nie pasuje by ktoś do mnie mówił per "ty" kto nawet nie był
łaskawy przedstawić się. Odtąd jest nagranie ...
No i? Duzo czasu tam spedziłes? Przetrzepali ci bagaznik? Doszło w koncu do kontroli trzezwości czy puścili cie?
Zreszta - dawaj to nagranie :) --
Pozdrawia... Budzik
....i to by było na tyle
Jan T. Stanisławski

Data: 2017-02-12 18:10:28
Autor: re
Przesiewowa kontrola trzeźwości

Użytkownik "Budzik"

[...]

-- -
Dam nagranie, ale najpierw podyskutujmy trochę

Data: 2017-02-12 20:00:49
Autor: Budzik
[...]

dawaj :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

Data: 2017-02-12 21:16:51
Autor: re
[...]

Czego się po tym nagraniu spodziewasz ?

Data: 2017-02-13 04:00:49
Autor: Budzik
Przesiewowa kontrola trzeźwości
Użytkownik re re@re.invalid ...

dawaj :)
-- -
Czego się po tym nagraniu spodziewasz ?

Uslyszeć kto był tak naprawde bucem w tej sytuacji...

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

Data: 2017-02-13 14:40:52
Autor: re
[...]

To podyskutujmy, wyjdzie co ma wyjść.

Przesiewowa kontrola trzeźwości