Przeskakujący łańcuch

Data: 2009-07-14 20:00:40
Autor: Wojtek B
Przeskakujący łańcuch

Użytkownik "Mariusz" <rocco@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h3ht1f$7uu$1inews.gazeta.pl...
Witam,
Może ktoś doradzi co może być przyczyną przeskakującego łańcucha.
Problem pojawił się nagle, nie narastał. Dotyczy wszystkich biegów, dlatego
wykluczam zjechane zębatki.
Przerzutka jest wyregulowana, całość nasmarowana.
Nie miałem wywrotki, nic się nie zgieło.
Mam wrażenie, że łańcuch "podskakuje" na kasecie, ale nie spada na inną zębatkę.
Dzieje się to zarówno przy powolnym kręceniu, jak i mocnym.
Jakieś rady co sprawdzić?

M.

--

A może "pieski" w bębenku piasty?