Przeskakujący łańcuch, pomiary i zużycie napędu

Data: 2011-01-10 00:13:47
Autor: SHP
Przeskakujący łańcuch, pomiary i zużycie napędu
Ja wymieniam mniej więcej co 7000km. Kasetę i łańcuch za jednym zamachem.
Korby nie trzeba wymieniać, bo więcej ma zębów i dłużej się zużywają i nie ma
efektu przeskakiwania nowego łańcucha. Nie stosuję żadnej zabawy typu "metoda
trzech łańcuchów". Kiedyś o tym myślałem, ale miałem na to czasu. Jeżdżę
raczej po szosie, więc przełożenia 2-5, 2-6, 2-7, 3-5, 3-6, 3-7. Raczej po
płaskich trasach. Łańcuchy kupuję w cenie ok. 20zł za sztukę, więc
zdecydowanie niska półka. Tyle w temacie ;)

--

Przeskakujący łańcuch, pomiary i zużycie napędu