Przeskoczyłem bramkie i zostaję tu z wami...

Data: 2018-05-21 23:07:10
Autor: boukun
Przeskoczyłem bramkie i zostaję tu z wami...
Krystyna Pawłowicz @KrystPawlowicz

Poniedziałek,godz.13.00,Sejm.
L.Wałęsa:drogie panie,wolny świat patrzy na waszą dzielną walkie z faszyzmem
Kaczyńskiego.
Nie mogie wasz kobiety tak zostawić.
Przeskoczyłem bramkie i zostaję tu z wami...
Hartwich:a gdzie pana opiekun...
20:42 - 20 maj 2018

Krystyna Pawłowicz @KrystPawlowicz

Hartwich do L.W :niech pan zostanie z nami,mamy dla pana wolny materac ...
L.W : nie mogie,o 18.oo mam spotk w Puławach...
Ośmieszyły dziś także Wałęsę...
Solidarność!Solidarność!Solidarność!
A niepełnospr przed Sejmem,to ,,pisowcy",więc Lechu nie zaszczycił..
13:08 - 21 maj 2018

Przeskoczyłem bramkie i zostaję tu z wami...