Prześladowana kocioła kat. w Polsce

Data: 2010-11-09 17:05:39
Autor: Azor jest pedałem
Prześladowana kocioła kat. w Polsce

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

Przejawia się tym że pozostało jeszcze kilka piędzi polskiej ziemi nie
"zwróconej" "kościołowi".

Mam cztery ary pod miastem, chyba zapiszę je kościołowi. Poprzedni właściciel mówił mi, że na tej działce był kiedyś jakiś ksiądz, to się im chyba należy, nie?

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-09 19:03:54
Autor: Grzegorz Z.
[...]

I to z odsetkami!

"Towar dotknięty uważa się za sprzedany" heheheheh

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Prześladowana kocioła kat. w Polsce