Prześladowania w państwie Pis-SS

Data: 2017-06-28 09:35:22
Autor: prezydent San Escobar
Prześladowania w państwie Pis-SS
OTO JAK PiS PRZEŚLADUJE KOBIETY.

Od razu po październiku pojawiły się historie szykan (cięcie premii, odmowa
urlopu itp.) i zwolnień z pracy na tle światopoglądowym, głównie w małych
miejscowościach, gdzie trudniej o anonimowość. Na tydzień przed 8 marca ruszyła
głośna sprawa nauczycielek z Zabrza.

Potem szykany przybrały dodatkowe formy: jedna z organizatorek strajku z
Siemiatycz natychmiast dostała wypowiedzenie najmu lokalu, gdzie mieściła się
organizacja PełnoAktywni pomagająca osobom niepełnosprawnym, na który miała
umowę do końca 2018 r. Nie kryto nawet specjalnie motywacji. Druga (niektóre z
kobiet wolą pozostać anonimowe) z cenionej pracownicy spadła do najniższej
rangi, a gdy w końcu chciała przejść do innej pracy, zareagował burmistrz
miejscowości i wstrzymał jej przyjęcie w spółce.

Równie aktywne są władze Lęborka. - Były radny PiS chodził za nami podczas
rozdawania ulotek - opowiada Patrycja Konkel - i naśmiewał się z nas: ,,Czemu na
kartonach, nie stać was na ulotki?". Nie wspominając już o zwykłych wyzwiskach
(,,aborcjonistki", ,,nienormalne"). Nie przebierano też w słowach. Kazano im
,,wypieprzać" z oprotestowanego spotkania z Tomaszem Terlikowskim w klubie
,,Gazety Polskiej".

Na podobnych czarnych listach znalazły się kobiety w wielu innych
miejscowościach (Sanoku, Zgorzelcu, Węgorzewie...). Nawet dzieci stają się celem
ataków. W podstawówce w Puławach ostrzegano, że jeśli rodzice wezmą udział w
strajku, to dzieci nie zostaną dopuszczone do komunii lub bierzmowania. W
Elblągu córka Angeliki Domańskiej słyszy w szkole komentarze na temat swojej
mamy (,,w radiu mówiła, że trzeba dać zabijać dzieci", ,,twoja matka pójdzie do
więzienia").

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Prześladowania w państwie Pis-SS