"Prześladowcy", czy mania prześladowcza?

Data: 2013-12-26 13:36:44
Autor: stevep
"Prześladowcy", czy mania prześladowcza?
# Rodzice zmarłego w katastrofie smoleńskiej Przemysława Gosiewskiego nie  chcieli odebrać medalu za 50-lecie pożycia małżeńskiego - pisze "Głos  Koszaliński" na swojej stronie internetowej. Powód? Medale przyznaje  prezydent, a zdaniem Gosiewskich Bronisław Komorowski "jako marszałek  prześladował ich syna" oraz "lekceważąco podchodzi do tragedii  smoleńskiej".
  Gosiewscy pojawili się na sesji rady miejskiej w Sławnie, podczas której  małżeństwa o 50-letnim pożyciu odbierały odznaczenia. Jak powiedział  "Głosowi Koszalińskiemu" Jan Gosiewski, "przyszli, by nie chować głowy w  piasek".

  - Chciałam delikatnie powiedzieć, dlaczego nie możemy przyjąć tego  medalu, ale burmistrz stwierdził, że nie powinnam zakłócać sesji, bo  przyszli na nią też inni ludzie, którzy chcą przeżyć swoją uroczystość  złotych godów. Stwierdziliśmy więc, że po prostu nie odbierzemy medali i  nie będziemy tego komentować w obecności radnych i zebranych gości -  tłumaczyła Jadwiga Gosiewska.
- Nie odbiorę medalu z rąk człowieka, który lekceważąco podchodzi do  wielkiej ogólnokrajowej tragedii smoleńskiej - mówiła Jadwiga Gosiewska. -  Pan Komorowski, będąc marszałkiem Sejmu, prześladował mojego syna -  stwierdził Jan Gosiewski. - Czy wy wiecie o tym, że ja z żoną będę dzielił  się opłatkiem, płakał i w pusty talerz patrzył? Że moja synowa cierpi i  wnuki płaczą w Warszawie? - dodał. #
Ze strony:
http://tiny.pl/qc3dv

--
stevep

"Prześladowcy", czy mania prześladowcza?