Przesłuchać Tuska!

Data: 2012-09-25 17:50:10
Autor: Jan Litwiński
Przesłuchać Tuska!
Mecenas Stefan Hambura zapowiedział w rozmowie z portalem Niezalezna.pl, że złoży do prokuratury wnioski o przesłuchanie ważnych urzędników państwowych, mogących wiedzieć, jak doszło do zamiany ciał i kto wydał rzekomy zakaz otwierania trumien. Chodzi m.in. o Donalda Tuska, Ewę Kopacz i Tomasza Arabskiego.

- Należy wyjaśnić, kto odpowiada za ten skandal. Wiemy już, że prokuratura wojskowa nie wydała zakazu otwierania trumien przed pochówkiem, tymczasem Tomasz Arabski mówił bliskim ofiar, że taki zakaz istnieje. Trzeba zbadać tę sprawę - mówi pełnomocnik rodziny śp. Anny Walentynowicz.

Przypomnijmy: dziś okazało się, że ciała śp. Anny Walentynowicz i śp.
Teresy Walewskiej-Przyjałkowskiej zostały ze sobą zamienione. Wciąż nie
wiadomo, na jakim etapie doszło do zamiany ciał.

--
Jan Litwiński
http://netsjanek.blogspot.com/

Data: 2012-09-25 17:53:31
Autor: u2
Przesłuchać Tuska!
W dniu 2012-09-25 17:50, Jan Litwiński pisze:
[...]

Z tego co wiem bezposrednio zakazal niejaki Arabski, ale pewnie mial
prikaz z wierchuszki.

Data: 2012-09-25 18:03:00
Autor: Jan Litwiński
Przesłuchać Tuska!
Dnia 2012-09-25, o godz. 17:53:31
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]
> m.in. o Donalda Tuska, Ewę Kopacz i Tomasza Arabskiego.

Z tego co wiem bezposrednio zakazal niejaki Arabski, ale pewnie mial

oni dali ten zakaz bo obawiali się, że większość  rodzin domagałaby się
identyfikacji zwłok.

Data: 2012-09-25 18:16:05
Autor: u2
Przesłuchać Tuska!
W dniu 2012-09-25 18:03, Jan Litwiński pisze:
Z tego co wiem bezposrednio zakazal niejaki Arabski, ale pewnie mial
prikaz z wierchuszki.
oni dali ten zakaz bo obawiali się, że większość  rodzin domagałaby się
identyfikacji zwłok.

No wiesz, ramie w ramie polscy patomorfolodzy pracowali z rosyjskimi w
sekcjach zwlok. Ktuz smialby podwazac tak wspaniala wspolprace nad
żmurkami ? :-)

Data: 2012-09-26 17:23:35
Autor: Przemysław M.
Przesłuchać Tuska!
Dnia Tue, 25 Sep 2012 18:16:05 +0200, u2 napisaů(a):

W dniu 2012-09-25 18:03, Jan Litwiński pisze:
Z tego co wiem bezposrednio zakazal niejaki Arabski, ale pewnie mial
prikaz z wierchuszki.
oni dali ten zakaz bo obawiali sić, ýe wićkszoúă  rodzin domagaůaby sić
identyfikacji zwůok.

No wiesz, ramie w ramie polscy patomorfolodzy pracowali z rosyjskimi w
sekcjach zwlok. Ktuz smialby podwazac tak wspaniala wspolprace nad
ýmurkami ? :-)

Trzeba byůo ci tam pojechaă i babraă sić we flakach.
http://dodatki.net/i/kocikoci

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-09-25 18:49:37
Autor: leszek niewiadomski
Przesłuchać Tuska!
Am 25.09.2012 18:03, schrieb Jan Litwiński:
Dnia 2012-09-25, o godz. 17:53:31
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Tusk z Kopacz i Arabskim grzebali pewnie w trumnach szukajac jakichs dokumentow, diamentow czy zlota i w ciemnosci pomylily im sie zwloki. ;-) Powinni odejsc! :-)
--
ln.

Data: 2012-09-25 18:56:36
Autor: Jan Litwiński
Przesłuchać Tuska!
Dnia 2012-09-25, o godz. 18:49:37
leszek niewiadomski <leszek@invalid.invalid> napisał(a):

> [...]

Tusk z Kopacz i Arabskim grzebali pewnie w trumnach szukajac jakichs dokumentow, diamentow czy zlota i w ciemnosci pomylily im sie zwloki. ;-) Powinni odejsc! :-)

kto wie, kto wie :)

Data: 2012-09-25 19:05:56
Autor: u2
Przesłuchać Tuska!
W dniu 2012-09-25 18:56, Jan Litwiński pisze:
[...]

Zapewne dziali z niskich pobudek zachowania swojego stanu posiadania.

Amber G. i OLT E. to potwierdzaja. ;-)

Data: 2012-09-26 08:19:30
Autor: Chiron
Przesłuchać Tuska!

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Dobry smak chociaż- cokolwiek- nawet łajdactwo i głupota ma swoja granicę. To już nawet głupi leming ma jakiekolwiek przcież uczucia. Ty- nie

--

Chiron

Przesłuchać Tuska!