Przesłuchać Tuska!

Data: 2012-09-25 17:53:31
Autor: u2
Przesłuchać Tuska!
W dniu 2012-09-25 17:50, Jan Litwiński pisze:
Mecenas Stefan Hambura zapowiedział w rozmowie z portalem Niezalezna.pl, że złoży do prokuratury wnioski o przesłuchanie ważnych urzędników państwowych, mogących wiedzieć, jak doszło do zamiany ciał i kto wydał rzekomy zakaz otwierania trumien. Chodzi m.in. o Donalda Tuska, Ewę Kopacz i Tomasza Arabskiego.

Z tego co wiem bezposrednio zakazal niejaki Arabski, ale pewnie mial
prikaz z wierchuszki.

Data: 2012-09-25 18:03:00
Autor: Jan Litwiński
Przesłuchać Tuska!
Dnia 2012-09-25, o godz. 17:53:31
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]
> m.in. o Donalda Tuska, Ewę Kopacz i Tomasza Arabskiego.

Z tego co wiem bezposrednio zakazal niejaki Arabski, ale pewnie mial

oni dali ten zakaz bo obawiali się, że większość  rodzin domagałaby się
identyfikacji zwłok.

--
Jan Litwiński
http://netsjanek.blogspot.com/

Data: 2012-09-25 18:16:05
Autor: u2
Przesłuchać Tuska!
W dniu 2012-09-25 18:03, Jan Litwiński pisze:
Z tego co wiem bezposrednio zakazal niejaki Arabski, ale pewnie mial
prikaz z wierchuszki.
oni dali ten zakaz bo obawiali się, że większość  rodzin domagałaby się
identyfikacji zwłok.

No wiesz, ramie w ramie polscy patomorfolodzy pracowali z rosyjskimi w
sekcjach zwlok. Ktuz smialby podwazac tak wspaniala wspolprace nad
żmurkami ? :-)

Data: 2012-09-26 17:23:35
Autor: Przemysław M.
Przesłuchać Tuska!
Dnia Tue, 25 Sep 2012 18:16:05 +0200, u2 napisaů(a):

W dniu 2012-09-25 18:03, Jan Litwiński pisze:
Z tego co wiem bezposrednio zakazal niejaki Arabski, ale pewnie mial
prikaz z wierchuszki.
oni dali ten zakaz bo obawiali sić, ýe wićkszoúă  rodzin domagaůaby sić
identyfikacji zwůok.

No wiesz, ramie w ramie polscy patomorfolodzy pracowali z rosyjskimi w
sekcjach zwlok. Ktuz smialby podwazac tak wspaniala wspolprace nad
ýmurkami ? :-)

Trzeba byůo ci tam pojechaă i babraă sić we flakach.
http://dodatki.net/i/kocikoci

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-09-25 18:49:37
Autor: leszek niewiadomski
Przesłuchać Tuska!
Am 25.09.2012 18:03, schrieb Jan Litwiński:
Dnia 2012-09-25, o godz. 17:53:31
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Tusk z Kopacz i Arabskim grzebali pewnie w trumnach szukajac jakichs dokumentow, diamentow czy zlota i w ciemnosci pomylily im sie zwloki. ;-) Powinni odejsc! :-)
--
ln.

Data: 2012-09-25 18:56:36
Autor: Jan Litwiński
Przesłuchać Tuska!
Dnia 2012-09-25, o godz. 18:49:37
leszek niewiadomski <leszek@invalid.invalid> napisał(a):

> [...]

Tusk z Kopacz i Arabskim grzebali pewnie w trumnach szukajac jakichs dokumentow, diamentow czy zlota i w ciemnosci pomylily im sie zwloki. ;-) Powinni odejsc! :-)

kto wie, kto wie :)

Data: 2012-09-25 19:05:56
Autor: u2
Przesłuchać Tuska!
W dniu 2012-09-25 18:56, Jan Litwiński pisze:
[...]

Zapewne dziali z niskich pobudek zachowania swojego stanu posiadania.

Amber G. i OLT E. to potwierdzaja. ;-)

Data: 2012-09-26 08:19:30
Autor: Chiron
Przesłuchać Tuska!

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Dobry smak chociaż- cokolwiek- nawet łajdactwo i głupota ma swoja granicę. To już nawet głupi leming ma jakiekolwiek przcież uczucia. Ty- nie

--

Chiron

Przesłuchać Tuska!