Przesluchanie Poncyliusza

Data: 2010-05-10 17:21:07
Autor: brat_olin
Przesluchanie Poncyliusza
"Monika Olejnik: A jeszcze z tym pianinem chcialam sie dowiedziec dlaczego pianino stalo za prezesem, w czasie przeslania wczorajszego.

Pawel Poncyljusz: No taki sam mebel jak wiele innych w polskich domach. U mnie w domu akurat stoi pianino, bo moja najstarsza córka gra na pianinie i pewnie jakbym sobie robil jakies, jakis material to tez bym chcial tak nobliwie wygladac.

Monika Olejnik: A prezes gra?

Pawel Poncyljusz: ale nie gram na pianinie.

Monika Olejnik: A prezes?

Pawel Poncyljusz: Albo jedynie to "Ode do mlodosci" potrafie wystukac.

Monika Olejnik: Ja wiem, a prezes gra?

Pawel Poncyljusz: Nie sadze. Ale to, ojej no co, w wielu domach mamy pianino.

Monika Olejnik: No nie, ale pytam sie po prostu.

Pawel Poncyljusz: Nie, no w wielu domach stoja pianina, niestety nie mamy

Monika Olejnik: Nieuzywane.

Pawel Poncyljusz: Znaczy, nie, no moze jest, przeciez pani dobrze wie, ze to byla scenografia, nie ma takiego pomieszczenia.

Monika Olejnik: Czyli to nie bylo w domu prezesa

Pawel Poncyljusz: Uspokajam, ze nie bylo to w domu u prezesa.

Monika Olejnik: Czyli ten czajniczek byl nieprawdziwy, to nie prezesa?

Pawel Poncyljusz: Nie, no czajniczek byl prawdziwy.

Monika Olejnik: Ten wazon, ale ten wazon tez nie prezesa?

Pawel Poncyljusz: Wszystko prawdziwe.

Monika Olejnik: I to pianino tez nie bylo prezesa?

Pawel Poncyljusz: Wszystko prawdziwe pani redaktor.

Monika Olejnik: Ale nie prezesa?

Pawel Poncyljusz: No nie sadze zeby bylo to prezesa, no pani redaktor, no pani troche tak, jak mój syn czasami, jak byl jeszcze maly to mówil ojej, kogos zabili, a ja go juz widze w nastepnym filmie, ojej, to on zyje naprawde. Pani tak troche zadaje takie pytania.

Monika Olejnik: Nie, nie jestem zdziwiona, ze to nie bylo w domu, tylko ze to byla scenografia, ze to wszystko bylo atrapa.

Pawel Poncyljusz: No nie atrapa, bo to pianino bylo z klawiszami i pewnie ze strunami, chociaz nie zagladalem tam do pudla rezonansowego.

Monika Olejnik: Czyli nigdy nic nie wiadomo, dziekuje bardzo Pawel Poncyljusz

Pawel Poncyljusz: Pianino bylo prawdziwe"

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-05-10 17:32:25
Autor: Dirko
Przesluchanie Poncyliusza

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:hs988u$bua$1news.onet.pl...

[...]

    Może kandydat ma w domu bałagan i dlatego wyst±pienia trzeba nagrywać w "scenografii".

    Teraz oczekuję posłania Jarosława Kaczyńskiego do przyjaciół z PZPR a na koniec przesłania do przyjaciół z ZOMO ale to już z akompaniamentem instrumentów perkusyjnych. :-)

Data: 2010-05-10 17:51:41
Autor: Slawek SWP
Użytkownik brat_olin napisał:
"Monika Olejnik: A jeszcze z tym pianinem chcialam sie dowiedziec dlaczego
> [...]

"Kaczyński, oczywiście, cyniczny i fałszywy

Gdy oglądałem przesłanie Jarosława Kaczyńskiego do Rosjan, mniej więcej w 20 sekundzie klipu zacząłem się zastanawiać – do czego się przyczepią tym razem.

Po prezentacji filmu pewna dziennikarka pozwoliła sobie na krotochwilną uwagę o widocznym w tle instrumencie. „Nie wiedzieliśmy, że pan prezes gra na pianinie” – stwierdziła, lub może zapytała, gdyż trudno było rozpoznać zamiar żurnalistki po intonacji tego zdania (proszę wybaczyć, jeśli mój cytat nie jest dosłowny).

A zatem pianino.

Stawiałem raczej na imbryk. W drugiej kolejności na źle dobrane okulary.[...]"

http://blog.rp.pl/magierowski/2010/05/10/kaczynski-oczywiscie-cyniczny-i-falszywy/

--
SĹ‚awek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Data: 2010-05-10 18:21:09
Autor: PaPi
Przesluchanie Poncyliusza
Gdy oglądałem przesłanie Jarosława Kaczyńskiego do Rosjan, mniej więcej
w 20 sekundzie klipu zacząłem się zastanawiać – do czego się przyczepią
tym razem.

Przeciez tu nie chodzi o czepianie sie ile o sciemnianie i miganie od odpowiedzi Poncyliusza.
Powiedzialby wprost - nagralismy wystapienie w kawiarni a muzeum powstawnia warszawskiego. Za drogo byloby budowac scenografie a tam jest taka jaka nam odpowiada.
Koniec, kropka.

A nie odwracanie kota (za przeproszeniem pierwszej damy) ogonem tylko po to by nie powiedziec gdzie to nagrano. Absurd.

Data: 2010-05-10 18:25:40
Autor: the_foe
W dniu 2010-05-10 17:51, Slawek SWP pisze:
> [...]

jeśli mój cytat nie jest dosłowny).

A zatem pianino.

Stawiałem raczej na imbryk. W drugiej kolejności na źle dobrane

jak zobaczylem "screenshota" to myslalem ze to jakis niewybredny zart o zmarlym prezydencie... a to autentyk!

--
the_foe

Przesluchanie Poncyliusza