Przestaje grac...

Data: 2010-01-15 13:39:41
Autor: Jacek
Przestaje grac...
Inwestuje tu
http://tfi.pl/fundusz,ING29_E,ING-FIO-Rosja-EUR-(EUR).html

Od kilku miesiecy na gieldzie jestem na 0 albo mniej.

Data: 2010-01-15 15:53:36
Autor: Bart³omiej Miara
Przestaje grac...
Witam!

U¿ytkownik "Jacek" <monia@spam-wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hipnkp$qm0$1node1.news.atman.pl...
Inwestuje tu
http://tfi.pl/fundusz,ING29_E,ING-FIO-Rosja-EUR-(EUR).html

Od kilku miesiecy na gieldzie jestem na 0 albo mniej.

Prowizja 5%!

Bart³omiej Miara

Data: 2010-01-15 17:06:33
Autor: xbartx
Przestaje grac...
Dnia Fri, 15 Jan 2010 15:53:36 +0100, Bart³omiej Miara napisał(a):

Prowizja 5%!

No co chcesz. "Zainwestował" w fundusz i teraz na pewno będzie zarabiał 5% ;)

--
xbartx

Data: 2010-01-15 19:20:45
Autor: Zbyszek
Przestaje grac...
Dnia 15-01-2010 o 18:06:33 xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):

Dnia Fri, 15 Jan 2010 15:53:36 +0100, Bart³omiej Miara napisał(a):

Prowizja 5%!

No co chcesz. "Zainwestował" w fundusz i teraz na pewno będzie zarabiał
5% ;)

nie wiadomo co jeszcze w cenie jednostki . Ale generalnie fundusz ma  imponujacy wynik na tle konkurencji, trzeba to przyznać, wykres wyglÄ…da  nieźle. Choć drobna korekta tez możliwa :)

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-01-16 08:14:13
Autor: xbartx
Przestaje grac...
Dnia Fri, 15 Jan 2010 19:20:45 +0100, Zbyszek napisał(a):

nie wiadomo co jeszcze w cenie jednostki . Ale generalnie fundusz ma
imponujacy wynik na tle konkurencji, trzeba to przyznać, wykres wygląda
nieźle. Choć drobna korekta tez możliwa :)

Jakby w dłuższym okresie czasu miał dobre wyniki i jednocześnie nie zmieniali się zarządzający w tym czasie to można przypuszczać, że i dobrze rokuje taka inwestycja, dla kogoś kto nie ma na to (giełdę) czasu.

--
xbartx

Data: 2010-01-16 23:16:15
Autor: Zbyszek
Przestaje grac...
Dnia 16-01-2010 o 09:14:13 xbartx <bart@hashzero.net> napisa³(a):

Jakby w d³u¿szym okresie czasu mia³ dobre wyniki i jednocze¶nie nie
zmieniali siê zarz±dzaj±cy w tym czasie to mo¿na przypuszczaæ, ¿e i
dobrze rokuje taka inwestycja, dla kogo¶ kto nie ma na to (gie³dê) czasu.

na takie cuda nie ma co liczyc. Albo ³apac trend i pilnowac albo nie.
Osobiscie nie mam ochoty wspieraæ bratniej gie³dy.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-01-16 22:12:12
Autor: Krzysztof
Przestaje grac...

 Ale generalnie fundusz ma
imponujacy wynik na tle konkurencji, trzeba to przyznać, wykres wygląda nieźle. Choć drobna korekta tez możliwa :)

czy ten wykres przypadkiem nie pokrywa siÄ™ z RTSem ?

Data: 2010-01-17 21:10:21
Autor: Jan Strybyszewski
Przestaje grac...
Jacek pisze:
Inwestuje tu
http://tfi.pl/fundusz,ING29_E,ING-FIO-Rosja-EUR-(EUR).html

Od kilku miesiecy na gieldzie jestem na 0 albo mniej.

Taaa mowisz ze odrobil juz polowe straty od kiedy w niego zainwestowales ?

Przestaje grac...