Przestańcie pieprzyć, że 9/11 i zniszczenie WTC było atakiem terrorystycznym! Dowody na stół, please!

Data: 2011-09-10 13:23:26
Autor: Antenka
Przestańcie pieprzyć, że 9/11 i zniszczenie WTC było atakiem terrorystycznym! Dowody na stół, please!
Tu macie wyjaśnienie osiłki wierzące w tę piramidalną bzdurną
opowiastkę, w tę kiepską mistyfikację!

http://zmianynaziemi.pl/wideo/aaron-russo-opowiada-o-11-wrzesnia

Antenka :-E

Data: 2011-09-10 22:43:48
Autor: Lorn

Ależ kto pieprzy? :> Polecam http://wtc.hotnews.pl/

Data: 2011-09-10 15:01:03
Autor: Leszczur
On 10 Wrz, 22:43, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2011-09-10 22:23, Antenka pisze:

> Tu macie wyjaśnienie osiłki wierzące w tę piramidalną bzdurną
> [...]

A potem sie dziwicie, ze Niemcy watpią w istnienie obozów
koncentracyjnych.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-11 00:13:50
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-11 00:01, Leszczur pisze:
[...]

Oo toś poleciał... Chyba za bardzo na lewo od faktów ;-p

Data: 2011-09-10 15:24:27
Autor: Leszczur
On 11 Wrz, 00:13, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> A potem sie dziwicie, ze Niemcy watpi w istnienie oboz w
> koncentracyjnych.

Oo to polecia ... Chyba za bardzo na lewo od fakt w ;-p

Nie - po prostu z czasem ludzie zaczynaja snuc dziwne teorie i
sprzedawać je frajerom jako prawdy objawione.
A frajerzy siedzą, słuchają, dziwują się i lecą opowiadać, że łże
media kłamią bo wszystko było inaczej.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-11 00:33:38
Autor: Lorn
W dniu 2011-09-11 00:24, Leszczur pisze:
[...]

Cóż... w tym wypadku uważam, że było inaczej. Nazywaj to jak chcesz, ale za dużo niewiadomych i nie chodzi tu o sztuczną mgłę :>

Data: 2011-09-11 01:04:16
Autor: Leszczur
On 11 Wrz, 00:33, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> [...]

Cóż... w tym wypadku uważam, że było inaczej. Nazywaj to jak chcesz, ale
za dużo niewiadomych i nie chodzi tu o sztuczną mgłę :>

I tu wlasnie lezy pies pogrzebany. Zaczynamy schodzic w rejony w
ktorych uprawia sie szermierkę na to w co się wierzy.
Jeden woli wierzyc w tak zwane media niezalezne - innego bardziej
przekonuje prawda obiegowa. U podstaw roznicy (IMVHO) lezy wiara iz
media niezalezne sa naprawde niezalezne a media zależne nie mogą byc
obiektywne.
I zauwaz, ze w ogole nie mowimy o faktach - a to przeciez one powinny
byc podstawa do wyciagania jakichkolwiek wnioskow.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-11 07:03:54
Autor: Antenka
On 11 Wrz, 10:04, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

I zauwaz, ze w ogole nie mowimy o faktach - a to przeciez one powinny
byc podstawa do wyciagania jakichkolwiek wnioskow.

To nie prawda objawiona, nie dogmat, ale fakty. Bajkę o ataku Al kaidy
mogli kupić Amerykanie (większość z nich)  jako że faszerowani
śmieciowym żarciem mają ciężki przewód myślowy.
Cel zburzenia przez nich samych WTC był oczywisty - wywołać
ogólnoświatową psychozę przed fikcyjnym wrogiem, by móc realizować
krok po kroku plan NWO. Ostateczny cel - pod płaszczykiem "zagrożenia"
pozbawić ludzi ich podstawowych praw i kontrolować całą ludzką
populację. Ot i wszystko.I to nie żadna teoria spiskowa, ale dziejąca
się na naszych oczach smutna rzeczywistość.
Jeśli ktoś twierdzi, że jest inaczej musi być wyjątkowym ślepcem i
imbecylem.

Antenka

Data: 2011-09-11 07:15:15
Autor: Leszczur
On 11 Wrz, 16:03, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
To nie prawda objawiona, nie dogmat, ale fakty. Bajkę o ataku Al kaidy
mogli kupić Amerykanie (większość z nich)  jako że faszerowani
śmieciowym żarciem mają ciężki przewód myślowy.

Nie - fakty sa takie ze samoloty uderzyly w WTC. Cala reszta to
interpretacje na temat motywow i generowanie wlasnie "prawd
objawionych".

Cel zburzenia przez nich samych WTC był oczywisty - wywołać
ogólnoświatową psychozę przed fikcyjnym wrogiem, by móc realizować
krok po kroku plan NWO.

To jest tylko interpretacja, czyli dokladnie to o czym pisalem. Z
jakiegos wzgledu wolisz w to wierzyc - i dobrze to twoj wybor. Ale nie
traktuj ludzi majacych inne zdanie jak idiotow.

Ostateczny cel - pod płaszczykiem "zagrożenia"
pozbawić ludzi ich podstawowych praw i kontrolować całą ludzką
populację.

Rownie (o ile nie bardziej) prawdopodobne jest to, ze faktycznie
terrorysci postanowili zaatakowac najpotezniejszy kraj swiata.
Fanatykow na tym swiecie jest wystarczajaco wielu.

Jeśli ktoś twierdzi, że jest inaczej musi być wyjątkowym ślepcem i imbecylem.

Jasne. Tylko ludzie tacy jak ty zyja w oswieceniu. Szkoda gadac.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-09-11 18:58:28
Autor: Krzysiek
Przestańcie pieprzyć, że 9/11 i zniszczenie WTC było atakiem terrorystycznym! Dowody na stół, please!
Hallo,

"Leszczur"  schrieb im Newsbeitrag news:8a3b4cff-4134-49f0-816a-4cd5ac281971m5g2000vbm.googlegroups.com...

[...]
Nie - fakty sa takie ze samoloty uderzyly w WTC. Cala reszta to
interpretacje na temat motywow i generowanie wlasnie "prawd
objawionych".

to, ze Pan cos podal, to nie sa jeszcze fakty, bo te posiadaja atrybut sprawdzalnosci
poprzez dowod lub wywod, a skoro nie byl Pan swiadkiem, to o jakich faktych Pan pisze??
Zapewne o "faktych medialnych" majacych dzialac wprost na emocje czytelnikow, bo
przeciez to fakt, ze nie wleciala tam stara Bushowa na miotle a wiec MUSIALY
wleciec samoloty z terrorystami.

[...]
To jest tylko interpretacja, czyli dokladnie to o czym pisalem. Z
jakiegos wzgledu wolisz w to wierzyc - i dobrze to twoj wybor. Ale nie
traktuj ludzi majacych inne zdanie jak idiotow.

tak, i Pan tez nie zna nic innego niz jedna z interpretacji, a dokladnie
mowiac - taka sobie Pan wybral.
Podobnie jak ja czy ktokolwiek, z tym, ze ja nie ukrywam, ze z braku faktow
wybieram interpretacje korzystna dla mnie.

[...]
Rownie (o ile nie bardziej) prawdopodobne jest to, ze faktycznie
terrorysci postanowili zaatakowac najpotezniejszy kraj swiata.
Fanatykow na tym swiecie jest wystarczajaco wielu.

Zgadza sie, terrorysci dotkneli najpotezniejszy kraj swiata i fanatykow
tez jest wystarczajaco.
Wszyscy uzywaja tych samych slow, ale roznych ludzi ma sie na mysli.

[...]

Jasne. Tylko ludzie tacy jak ty zyja w oswieceniu. Szkoda gadac.

O faktych szkoda gadac, a interpretacje sa wlasnie polem do popisu...

Pozdro

L'e-szczur

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-09-11 10:54:57
Autor: Leszczur
On 11 Wrz, 18:58, "Krzysiek" <krzysi...@arcor.de> wrote:
> [...]

poprzez dowod lub wywod, a skoro nie byl Pan swiadkiem, to o jakich faktych Pan pisze??

Jasne. Rozumiem, ze w pewnych okolicznosciach mozna probowac dowodzic,
ze w WTC wlecialy dwie pastereczki z dwoma stadkami owiec, ale w miare
mozliwosci starajmy sie nie przekraczac granic absurdu.

Zapewne o "faktych medialnych" majacych dzialac wprost na emocje czytelnikow, bo
przeciez to fakt, ze nie wleciala tam stara Bushowa na miotle a wiec MUSIALY
wleciec samoloty z terrorystami.

Pisalem, ze wlecialy samoloty. Tyle. Czytaj uwaznie.

> [...]
>traktuj ludzi majacych inne zdanie jak idiotow.

tak, i Pan tez nie zna nic innego niz jedna z interpretacji, a dokladnie

Gratuluje czujnosci. Przeciez dokladnie o tym pisalem. Nie ma mediow
niezaleznych. Nawet te ktore tu sie przewijaja jako takowe - moga byc
bardziej uzaleznione od mediow komercyjnych.

Podobnie jak ja czy ktokolwiek, z tym, ze ja nie ukrywam, ze z braku faktow
wybieram interpretacje korzystna dla mnie.

Wiekszosc ludzi tak robi.

> [...]

tez jest wystarczajaco.
Wszyscy uzywaja tych samych slow, ale roznych ludzi ma sie na mysli.

Toz nikt nie wybiela tutaj Jankesów. Ot mam problem z angazowaniem
ludnosci cywilnej w dzialania wojenne. Bez wzgledu na to czy jest to
ludnosc ze Stanow, Paalestyny, Izraela czy Gwinei Rownikowej.

>Jasne. Tylko ludzie tacy jak ty zyja w oswieceniu. Szkoda gadac.

O faktych szkoda gadac, a interpretacje sa wlasnie polem do popisu...

No i dlatego nie ma co sie dziwic, ze znajduja sie Niemcy ktorzy
watpia w istnienie obozow zagłady. A nieodmiennie wywołuje tu u nas
sraczkę i panikę narodową.

Pozdro

L'e-szczur

Przestańcie pieprzyć, że 9/11 i zniszczenie WTC było atakiem terrorystycznym! Dowody na stół, please!