Przestańcie się już nad nim pastwić !!

Data: 2011-03-24 09:23:01
Autor: MH
Przestańcie się już nad nim pastwić !!
To nie jego wina , że jest mały.

MH

--

Data: 2011-03-24 10:35:05
Autor: Polok_Prawdziwy
Przestańcie się już nad nim pastwić !!
To nie jego wina , że jest mały.

Atymbardzij, ze mikrusowego kukarackem mo...

- iwdodatku jusmu niewstowo...!

Ps - ataksiem zastanowiom, jaksem ten chopecek dobze robi, cywi, coto włogule
łorgasmus znacy...?

Data: 2011-03-24 09:55:14
Autor: MH
Polok_Prawdziwy <baca_nowocesny@onet.eu> napisał(a):
> [...]

- iwdodatku jusmu niewstowo...!

Ps - ataksiem zastanowiom, jaksem ten chopecek dobze robi, cywi, coto włogule

===========

Pedzieć Ci Kumie musem , ze cosik mnie siem wydawo ze racjem mos !! Z
całompewwno¶ciom baby zazywota niepsyparł. Łostawa mu siem ino tarmosenie
samodzielne.

MH

Data: 2011-03-24 13:41:19
Autor: Andy Niemczuk

" MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:imf4e2$7b7$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Pedzieć Ci Kumie musem , ze cosik mnie siem wydawo ze racjem mos !! Z
całompewwno¶ciom baby zazywota niepsyparł. Łostawa mu siem ino tarmosenie

 A co wy tom kumotry pieprzyta? Jako tam samodzielnie, przeco mo kota...

Data: 2011-03-24 12:55:57
Autor: MH
Andy Niemczuk <long-joe@versanet.de> napisał(a):

> [...]
> samodzielne.
>
> MH

 A co wy tom kumotry pieprzyta? Jako tam samodzielnie, przeco mo kota...
=============

No dyć tego zek podrozwagem niewnion... Pewdzieć Ci musem , ze niegupio prawis ...

MH

Data: 2011-03-25 11:06:44
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

> samodzielne.

> MH

 A co wy tom kumotry pieprzyta? Jako tam samodzielnie, przeco mo kota...

Kota mozeimo, ale pseca mu niewstowo, tocobedzie mintkim pokocie Ľgać...!?

Data: 2011-03-24 13:40:07
Autor: brat_olin
Przestańcie się już nad nim pastwić !!
" MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> wrote

To nie jego wina , że jest mały.

A co robic innego, gdy gajowemu wydaje sie, ze jest duzy?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-03-25 11:49:40
Autor: the_foe
Przestańcie się już nad nim pastwić !!
W dniu 2011-03-24 10:23,  MH pisze:
To nie jego wina , że jest mały.

MH

to sowiecka propaganda. Prezes ma 190 cm wzrostu, jest mlody i przystojny. Ma zone, byla wicemiss Polski, trojke pieknych dzieci (w tym blizniaczki).

--
the_foe

Data: 2011-03-25 16:12:20
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-25 11:49, the_foe pisze:
[...]

Ciekawe jakimi argumentami byś go atakował gdyby rzeczywiście był taki jak go opisałeś?

Przestańcie się już nad nim pastwić !!