Przestańcie się obżerać!

Data: 2011-05-18 09:23:33
Autor: Leprechaun
Przestańcie się obżerać!
Oczywiście wieprzowiną!  Apel do elektoratu PiS - jedzcie więcej chleba!

http://biznes.onet.pl/chleb-nasz-powszedni,18493,4326064,4187505,280,1,news-detal

BomBel

Data: 2011-05-18 09:34:06
Autor: Neko
Przestańcie się obżerać!
Użytkownik "Leprechaun" <brudy@pralnia.tw> napisał

Oczywiście wieprzowiną!  Apel do elektoratu PiS - jedzcie więcej chleba!

A ja myslalem, ze jest to apel do Prezydenta RP Bronisława "Bul" Komorowskiego
i jego Szanownej Małżonki znanej szerzej jako: "Wieloryb". :)

Data: 2011-05-18 11:52:40
Autor: Grzegorz Z.
Przestańcie się obżerać!
Neko napisał:

[...]

A ja myślałem że to apel do Mamy by używała tylko najwyższej klasy
akumulatorów żelowych.

Data: 2011-05-18 22:20:15
Autor: heÂŽsk
Przestańcie się obżerać!
On Wed, 18 May 2011 09:34:06 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

> [...]

A ja myslalem, ze jest to apel do Prezydenta RP Bronisława "Bul" Komorowskiego
i jego Szanownej Małżonki znanej szerzej jako: "Wieloryb". :)

 i za to zdanie wkrotce ireczku bekniesz...

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-19 03:01:54
Autor: cirrus
Przestańcie się obżerać!
wrote:
[...]

Eeee, a ktoby się zajmował niedorozwojami?

--
stevep

Data: 2011-05-19 09:29:43
Autor: Neko
Przestańcie się obżerać!
Użytkownik "heRsk" <kibol.bigbrednie@interia.pl> napisał

i za to zdanie wkrotce ireczku bekniesz...

Zajmij sie w koncu soba i przestan obiecywac czegos, czego
NIE jestes w stanie spelnic.

Nie lubie ludzi, ktorzy tylko mowia, obiecuja a gowno robia.

Czym wiecej ktos krzyczy i obiecuje tym wiekszym jest nieudacznikiem
- taka prawidlowosc zaobserwowalem.

Juz taki jeden tutaj obiecywal komistariat, policjantow i tak dalej.
I jak zwykle na debilnych obietnicach pieniacza sie skonczylo.

Badz RAZ w zyciu mezczyzna i spelnil swoje obietnice.

A teraz wroc do piaskownicy dalej rzucac w Kaczynskiego lotkami.

Data: 2011-05-19 16:40:03
Autor: heÂŽsk
Przestańcie się obżerać!
wrote:

> [...]

A ja myslalem, ze jest to apel do Prezydenta RP Bronisława "Bul" Komorowskiego
i jego Szanownej Małżonki znanej szerzej jako: "Wieloryb". :)

 jakze nisko upadles. mam nadzieje, ze za to co tu wypisujesz
 na temat anny komorowskiej dobiera ci sie do tylka.

Data: 2011-05-18 12:35:10
Autor: cirrus
Przestańcie się obżerać!
Użytkownik "Leprechaun" <brudy@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4dd373f5$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
[...]