Przestańciewspieraćreżim Putina...

Data: 2009-05-15 17:28:29
Autor: Tzva Adonai
Przestańciewspieraćreżim Putina...
Zawsze marzyłem o tym, żeby wygrać z nim w szachy, niestety nigdy nie załapałem
się na symultanę z jego udziałem...

***

- Państwa zachodnie powinny przestać wspierać reżim Władimira Putina, który
niemal niczym nie różni się od białoruskiego - mówił jeden z liderów rosyjskiej
opozycji Garri Kasparow. Były szachowy mistrz świata odwiedził Warszawę. - Nie potrzebujemy żadnej szczególnej pomocy państw zachodnich (..), prosimy
tylko o jedno: przestańcie popierać reżim Putina - apelował Kasparow. - Pod
względem ogólnie przyjętych kryteriów istnienia demokracji lub jej braku - wolne
wybory, wolna prasa, niezależny system sądowniczy - Rosja na politycznej mapie
świata sytuuje się gdzieś między Białorusią i Wenezuelą. Przedstawiciele rządów
wolnego świata odmawiają uznania tej bardzo nieprzyjemnej prawdy - zaznaczył
Kasparow.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,6612098,Kasparow__Niech_Zachod_przestanie_wspierac_rezim_Putina.html?skad=rss

--

Przestańciewspieraćreżim Putina...