Przestańmy się licytować! [mie 'Warto rozmawiać']

Data: 2013-01-17 23:10:17
Autor: Chiron
Przestańmy się licytować! [mie 'Warto rozmawiać']
Użytkownik "Jacek Biały" <jacekbialy.0[WYKOP]@o2.pl> napisał w wiadomości news:kd9sgp$lk3$1node2.news.atman.pl...
Dlaczego do naszej świadomosci nie dociera fakt, że wypedzenia Niemców i
prześladowania Ślązaków po wojnie były zbrodnią?
Zamiast odgryzać się zbrodniami hitlerowskimi (o ktorych prawie wszystko
było powiedziane) należy stworzyc muzeum ofiar Stalinizmu, w których krzywdy
Niemcow, Polaków, oraz Ślazaków znalazłyby własciwe miejsce.

Problem polega na tym, że spenalizowano faszyzm, ale sierpa i młota czy fizys Lenina czy Che można bezkarnie nosić. No ale czy jest u nas ugrupowanie, które miało by wolę spenalizować socjalizm?
--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

Data: 2013-01-17 23:23:49
Autor: jr

Data: 2013-01-18 09:00:14
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-17 23:10, Chiron pisze:
[...]

Problem powiadasz? Zamykałbyś do więzienia za za koszulkę z Cha czy Leninem? A gdyby ktoś z drugiej strony takich jak Ty zamykał za noszenie krzyża, jako symbolu nienawiści i matactwa. Słyszałeś o ostatnich wydarzeniach z Hiszpanii - gdzie to spotkało się 300 000 ludzi - dzieci odebranych biologicznym rodzicom (prawdziwym bądź wyimaginowanym opozycjonistom wobec dyktatora) i oddane pod przymusem do rodzin zastępczych przez idola prawicy Franco. Zgadnij kto grał pierwsze skrzypce w tym procederze - ano ci z miłością i Bogiem na ustach.. Nawet po śmierci dyktatora nadal czerpali zyski z handlu dziećmi.

Data: 2013-01-18 09:23:38
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kdavea$kh3$2node2.news.atman.pl...

| Problem powiadasz? Zamykałbyś do więzienia za za koszulkę z Cha czy
| Leninem?

Wystarczy grzywna

  A gdyby ktoś z drugiej strony takich jak Ty zamykał za noszenie
| krzyża

Co tobie do krzyza komuchu? Przeskoczyliscie Inkwizycje o dwa pietra, to zapomnij o krzyzach.

Data: 2013-01-18 09:44:56
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-18 09:23, jr pisze:

| Problem powiadasz? Zamykałbyś do więzienia za za koszulkę z Cha czy
| Leninem?

Wystarczy grzywna

   A gdyby ktoś z drugiej strony takich jak Ty zamykał za noszenie
| krzyża

Co tobie do krzyza komuchu? Przeskoczyliscie Inkwizycje o dwa pietra, to
zapomnij o krzyzach.

W odróżnieniu od ciebie i od Chirona nie mam nic, w odpowiedzi na wasze zastrzeżenia do symbolu jaki ja noszę na koszulce. Potrafisz to zrozumieć - wisi mi co Wy tam sobie nosicie na sobie. Bo ja nie potrafię nawet się domyślić dlaczego wy mi zabraniacie nosić koszulkę z wizerunkiem kogoś kogo uważam za wzór uczciwości i cnoty, walczącego i poświęcającego się dla dobra innych. Nie dosyć Wam że wyżeracie (albo pomagacie innym wyżerać) mi z mojej miski w świetle prawa to jeszcze chcecie zabrać mi wiarę że w to że na świecie są czy kiedyś byli porządni, uczciwi ludzie?

Data: 2013-01-18 09:56:40
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kdb253$n4i$1node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-01-18 09:23, jr pisze:
| > |

| W odróżnieniu od ciebie i od Chirona nie mam nic, w odpowiedzi na wasze
| zastrzeżenia do symbolu jaki ja noszę na koszulce.

Tylko na ulice z tym nie wychodz..

> [...]
| nawet się domyślić dlaczego wy mi zabraniacie nosić koszulkę z
| wizerunkiem kogoś kogo uważam za wzór uczciwości i cnoty

Swoja cnota rowniez sie nie chwal.