Przestańmy się licytować! [mie 'Warto rozmawiać']

Data: 2013-01-18 08:59:16
Autor: Trybun
Przestańmy się licytować! [mie 'Warto rozmawiać']
W dniu 2013-01-17 23:03, Jacek Biały pisze:
Dlaczego do naszej świadomosci nie dociera fakt, że wypedzenia Niemców i
prześladowania Ślązaków po wojnie były zbrodnią?
Zamiast odgryzać się zbrodniami hitlerowskimi (o ktorych prawie wszystko
było powiedziane) należy stworzyc muzeum ofiar Stalinizmu, w których krzywdy
Niemcow, Polaków, oraz Ślazaków znalazłyby własciwe miejsce.
jb

Mógłbyś rozwinąć to pojęcie (prześladowania Ślązaków)? Ja słyszałem tylko o braku zaufania do nich i podejrzliwości, ale nic w tym dziwnego bo spory ich odsetek stał w czasie II WŚ po drugiej stronie barykady. I tu znaczenie że wielu z nich pod przymusem ma niewielkie znaczenie. Zresztą Polska nie była tu jakimś wyjątkiem - Francuzi podobnie traktowali swoich rodaków od Peteina.

Data: 2013-01-18 09:17:20
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kdave9$kh3$1node2.news.atman.pl...

| Mógłbyś rozwinąć to pojęcie (prześladowania Ślązaków)? Ja słyszałem
| tylko o braku zaufania do nich i podejrzliwości

To chujowo słyszałeś Trybunie (i chyba pozostaniesz głuchym)

Data: 2013-01-18 09:46:04
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-18 09:17, jr pisze:
> [...]
| tylko o braku zaufania do nich i podejrzliwości

To chujowo słyszałeś Trybunie (i chyba pozostaniesz głuchym)

Jak już napisałem - twoja nienawiść do prawdy i faktów ma bardzo płytkie podłoże. Tak właściwie to jest samym paplaniem dla paplania.

Data: 2013-01-18 09:53:32
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kdb253$n4i$2node2.news.atman.pl...
> [...]
| > |

| Jak już napisałem - twoja nienawiść do prawdy i faktów ma bardzo płytkie
| podłoże.

Nie slyszaleś synu komuszy o obozach w Świętochłowicach, Jaworznie, Łambinowicach... ?