Przest?pstwo obra?enia perzowniczki

Data: 2011-02-22 00:11:40
Autor: Grzegorz Z.
Przest?pstwo obra?enia perzowniczki
.... i "przestępstwo obrażenia wartości religijnych".

Niech się chłopaki uczą, ile jest warta "wolność słowa polskiego".

http://www.youtube.com/watch?v=MHaVLCXsldg

a tu oryginał:

http://www.youtube.com/watch?v=fFx4B_xhV6U

Chyba że pod "przestępstwo" podciągniemy przechodzenie po ulicy w miejscu
niedozwolonym?

Dobranoc państwu.

Data: 2011-02-21 15:39:43
Autor: robertbig
Przest?pstwo obra?enia perzowniczki
On 22 Lut, 00:11, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
... i "przest pstwo obra enia warto ci religijnych".

Niech si ch opaki ucz , ile jest warta "wolno s owa polskiego".

http://www.youtube.com/watch?v=MHaVLCXsldg

a tu orygina :

http://www.youtube.com/watch?v=fFx4B_xhV6U

Chyba e pod "przest pstwo" podci gniemy przechodzenie po ulicy w miejscu
niedozwolonym?

Dobranoc pa stwu.

TERROR TRWA !

Data: 2011-02-21 15:52:27
Autor: Hans Kloss
Przest?pstwo obra?enia perzowniczki
On 22 Lut, 00:11, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
... i "przest pstwo obra enia warto ci religijnych".

Niech si ch opaki ucz , ile jest warta "wolno s owa polskiego".
 Czy to naprawę jest trudne do zrozumienia? W naszym kręgu
cywilizacyjnym jest kilka (naprawdę niewiele) rzeczy z których żartów
się po prostu nie stroi. Do nich nalezą np. konkretne zmarłe osoby,
symbole najpowszechniej występujących religii, przywódcy religijni i
kapłani, osoby upośledzone umysłowo lub fizycznie. Przestrzeganie tych
nakazów kulturowych naprawdę nie jest niczym trudnym a ich celowe i
świadome łamanie może mieć tylko jeden cel- prowokowanie do
gwałtownych reakcji i obrażanie ludzi którzy takimi "żartami" mogą się
poczuć dotknięci. Czyli np. wyznawców owych religii, rodziny i
przyjaciół zmarłych itp. I za takie zachowania  polskie (i nie tylko
polskie ) prawo przewiduje jak najsłuszniej określone sankcje karne.
J-23

Data: 2011-02-22 00:56:18
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

Czy Włochy do tego kręgu się zaliczają?

Data: 2011-02-21 16:00:41
Autor: Hans Kloss
Przest?pstwo obra?enia perzowniczki
On 22 Lut, 00:56, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Czy W ochy do tego kr gu si zaliczaj ?
Nie mam pojęcia, kiedyś się zaliczały. Ze niby Włosi żartują sobie z
germańskiej wymowy papieża? W tym nie ma nic niestosownego, to nijak
nie prowadzi do poniżenia jego jako osoby ani do poniżania/ośmieszania
wspólnoty religijnej której jest głową.
J-23

Data: 2011-02-22 01:01:37
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

On 22 Lut, 00:56, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Czy W ochy do tego kr gu si zaliczaj ?
Nie mam pojęcia, kiedyś się zaliczały.

No to "dooberjrz" (jak mawia moja spolonizowana włoska znajoma) pierwszy z
tych klipów do końca.

Data: 2011-02-21 16:08:53
Autor: Hans Kloss
Przest?pstwo obra?enia perzowniczki
On 22 Lut, 01:01, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Hans Kloss napisa :

> Nie mam poj cia, kiedy si zalicza y.

No to "dooberjrz" (jak mawia moja spolonizowana w oska znajoma) pierwszy z
tych klip w do ko ca.

Na końcu był czarnuch platfonski poseł na polski sejm.
J-23

Data: 2011-02-22 08:21:44
Autor: Przemysław Warzywny
Przest?pstwo obra?enia perzowniczki

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

Na końcu był czarnuch platfonski poseł na polski sejm.
J-23

Przed chwilą bełkotałeś coś o poniżaniu.

Przemek

--

"Co by się stało, gdyby Jarosław Kaczyński skoczył
z poziomu swojego ego na poziom swojego IQ?"

Data: 2011-02-22 03:36:11
Autor: Hans Kloss
Przest?pstwo obra?enia perzowniczki
On 22 Lut, 08:21, Przemysław Warzywny <Bro my RP przed pisem@...pl>
wrote:

Przed chwil be kota e co o poni aniu.
 O ludzi mi szło, nie o platfonsów. Tych poniżyć nie można albowiem
cokolwiek o platfonskich gnojach złego nie powiedzieć to będzie po
prostu prawda.
J-23

Data: 2011-02-22 08:26:42
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-22 00:52, Hans Kloss pisze:

  Czy to naprawę jest trudne do zrozumienia? W naszym kręgu
cywilizacyjnym jest kilka (naprawdę niewiele) rzeczy z których żartów
się po prostu nie stroi.  przywódcy religijni i
kapłani,
J-23

No no...

Data: 2011-02-22 10:02:42
Autor: Panslavista
Przest?pstwo obra?enia perzowniczki

Pozdrawiam was, ciule i pedały.

Data: 2011-02-22 15:28:26
Autor: Grzegorz Z.
Panslavista napisał:

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:r3seknuetnd8$.1d6k0kvprbc22.dlg40tude.net...

Pozdrawiam was, ciule i pedały.

Pedałem nie jestem, ale podstarzałego mitomana pozdrowić mogę.

Data: 2011-02-22 13:13:03
Autor: wekon
"Grzegorz Z."  wrote in message news:r3seknuetnd8$.1d6k0kvprbc22.dlg40tude.net...

[...]

rośnie, rośnie przyszły polski kwiat, znaczy perz

wekon

Przest?pstwo obra?enia perzowniczki