Przestroga nalewanie paliwa do kanistra

Data: 2009-06-18 20:16:44
Autor: andreas
Przestroga nalewanie paliwa do kanistra
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:h1d1cf$mpi$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witajcie
Nie zdawałem sobie z tego sprawy ale po obejrzeniu programu na ten temat postanowiłem podzielić się tą informacją. Otóż lejąc paliwo do czy do kanistra lub innego zbiornika...

A po co lać do kanistra? Są samochody bez baku?

--
andreas

Data: 2009-06-18 11:33:25
Autor: essi
On 18 Cze, 20:16, "andreas" <andr...@yahoo.com> wrote:
Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek...@02.pl> napisał w wiadomościnews:h1d1cf$mpi$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]
> lub innego zbiornika...

A po co lać do kanistra? Są samochody bez baku?

Hmmm.. sugerujesz abym z kosiarką podjeżdżał pod dystrybutor ?
I to często....   ;)

Przestroga nalewanie paliwa do kanistra