Przestroga, słabi wulkanizatorzy.

Data: 2014-12-12 06:59:48
Autor: Budzik
Przestroga, słabi wulkanizatorzy.
Użytkownik Irek.N. tajny@jakis.taki.jest.pl ...

Poświęćcie 5 minutek czasami i sprawdzajcie takie rzeczy osobiście.

Nie jezdze do tak zwanych oponiarzy masówkowych.
Mam zaufany warsztat ktory prowadza dwie starsze osoby.
dlaczego? Ano własnie dlatego, ze kiedys jak pojechałem raz sprawdzic dlaczego ucieka powietrze to ujęli mnie swoją dokładnoscią.

U tych co robią flotowe to liczy sie tylko ilosc samochodów.

Data: 2014-12-12 08:49:26
Autor: Irek.N.
[...]

Też tak robię, i też zakład podobnej profesji - specjalizują się w "mocniejszych" samochodach. Nawet te koła u nich trzymam - tym bardziej czuję się zawiedziony.

Miłego.
Irek.N.

Data: 2014-12-12 00:11:39
Autor: WS
W dniu piątek, 12 grudnia 2014 08:49:17 UTC+1 użytkownik Irek.N. napisał:

Też tak robię, i też zakład podobnej profesji - specjalizują się w "mocniejszych" samochodach. Nawet te koła u nich trzymam - tym bardziej czuję się zawiedziony.

Stawiam, ze taka usluga sensu ekonomicznego nie ma ;) - pewnie zerowe zainteresowanie klientow.
Porzadna renowacja felg z malowaniem proszkowym to 60-70PLN/szt, a zapaprac jakims sprajem "po taniosci" to za rok poprawka, czepianie sie klientow, gwarancje...
Lepiej juz nowe felgi kupic jak zardzewieja - na alledrogo widze od 70PLN /szt, sredia cena ~150.. wiec ~2x malowanie = cena nowej

WS

Data: 2014-12-12 21:17:35
Autor: Irek.N.
[...]

Bredzisz od rzeczy.
Alusy, nikt nie odnawia - jedynie składowanie i wymiana sezonowa.

Irek.N.

Data: 2014-12-12 13:12:47
Autor: WS
Przestroga, słabi wulkanizatorzy.
W dniu piątek, 12 grudnia 2014 21:17:31 UTC+1 użytkownik Irek.N. napisał:

Bredzisz od rzeczy.

sorry, skasowalem od razu tego posta i wyslalem ponownie odpowiadajac MichaelData(R) (jak bylo w planie), jakiegos lewego serwera newsow uzywasz... ;)

WS

Przestroga, słabi wulkanizatorzy.