Przestrojenie radia Pioneer T1808

Data: 2012-04-03 22:05:14
Autor: eMKaP
Przestrojenie radia Pioneer T1808
Witam,

nie wiem czy na temat ale mam pytanie
czy jest możliwość przestrojenia radia firmy Pioneer T1808
aby łapało nasze krajowe stacje (auto z USA).

Data: 2012-04-03 22:03:23
Autor: Wmak
eMKaP <mariusz_p@poczta.onet.pl> napisał(a):
Witam,

nie wiem czy na temat ale mam pytanie
czy jest możliwość przestrojenia radia firmy Pioneer T1808
aby łapało nasze krajowe stacje (auto z USA).

A sprawdzałe¶, jak to radio u nas działa?
Czego brakuje przy przeszukiwaniu zakresu?
Radia z amerykańskiego rynku odbieraj± u nas całkiem ładnie, niestety najczę¶ciej co drug± stację, bo synteza przeskakuje o 0.2 MHz po nieparzystych końcówkach przez zakres 87.5 do 107.9  U nas radio powinno skakać po zakresie 87.5 do 108 MHz co 0.1 MHz - dwa razy mniejsze działki.
W niektórych radiach (bardzo rzadko) da się skok syntezy przestawić kombinacj± klawiszy, w niektórych można (rzadko)znaleĽć przy procesorze zworki umożliwiaj±ce tę zmianę ale najczę¶ciej procesory robione s± na tylko na amerykański rynek, nieprzestrajalne - głównie w odbiornikach będ±cych fabrycznym wyposażeniem auta.
Szukałem przez Google jakiej¶ instrukcji od tego radia (o ile podałe¶ poprawn± nazwę, ja znalazłem T1808 = deh-m8027zt) - za darmo nie ma żadnych informacji, Pioneer nie przyznaje się do posiadania instrukcji.
S± strony na których można instrukcje kupić.
Stare radioodbiorniki potrafiłem chytrymi sztuczkami zmusić do odbioru w Polsce wszystkich stacji - niestety gęsto¶ć upakowania i miniaturowe elementy przy powierzchniowym, często dwustronnym montażu, wielowarstwowym druku -
w nowych modelach praktycznie takie przeróbki uniemożliwiaj±.

Data: 2012-04-04 16:16:09
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
W dniu 2012-04-04 00:03,  Wmak pisze:

S± strony na których można instrukcje kupić.
Często te strony polecaj± jednocze¶nie
Wmak (2012) noiso crack
Wmak full crack
Wmak trusted download crack
Wmak full working crack
itd...
Oczywi¶cie jak im wpisać dowolny ci±g znaków to znajd± nowa wersję cracka i to tegoroczn± i tylko za promocyjne 9,99$ ;)

p.s.
Nie atakuję Ciebie - tylko piszę z własnych do¶wiadczeń z poszukiwaniem instrukcji do pewnego silnika :( - Pomimo, że wiem, że istnieje bo przypadkowo znalazłem do innej wersji...

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2012-04-04 19:30:12
Autor: Irokez
Przestrojenie radia Pioneer T1808
Użytkownik " Wmak" <w.mak@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jlfs3b$8e7$1inews.gazeta.pl...
eMKaP <mariusz_p@poczta.onet.pl> napisał(a):
A sprawdzałe¶, jak to radio u nas działa?
Czego brakuje przy przeszukiwaniu zakresu?

Brakuje tego co ma parzyst± cyfrę po kropce :)

[...]

I tu się zgadza.
Szukałem też co to jest, podobnie znalazłem na zasadzie fotek z lepki radia, ale dokumentacji niet. W sumie nic dziwnego.
Tak więc jest 50% szans że się uda przestawić syntezę na procku - uda/nie uda, ale jak koleżanka fajna to warto spróbować ;)

--
Irokez

Data: 2012-04-03 22:21:33
Autor: Irokez
Użytkownik "eMKaP" <mariusz_p@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jlfl5m$ol6$1inews.gazeta.pl...
Witam,
nie wiem czy na temat ale mam pytanie
czy jest możliwość przestrojenia radia firmy Pioneer T1808
aby łapało nasze krajowe stacje (auto z USA).

Może i można, zależy na czym synteza jest zrobiona, czyli czy pozwala prosto zworką na przykład przełaczyć się na tryb EU/US/JP.
Trzeba dać elektronikowi, poszukać serwisówki do tego (DEH-cośtam to jest?) a jak nie ma to luknąć na kość syntezera i ... nie ta grupa się zrobiła :)

--
Irokez

Data: 2012-04-03 22:28:55
Autor: eMKaP
W dniu 2012-04-03 22:21, Irokez pisze:
[...]

MoĹĽe i moĹĽna, zaleĹĽy na czym synteza jest zrobiona, czyli czy pozwala
[...]

Sorrka
ale dostałem misję specjalną do wykonania
i szukam rozwiÄ…zania :)

Data: 2012-04-04 08:00:03
Autor: 4CX250
Użytkownik "eMKaP" <mariusz_p@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jlfmi2$e24$1inews.gazeta.pl...
Sorrka
ale dostałem misję specjalną do wykonania
i szukam rozwiÄ…zania :)

Znaczy się ktoś ci zlecił robotę na której się nie znasz...

Marek

Data: 2012-04-04 14:08:03
Autor: eMKaP
W dniu 2012-04-04 08:00, 4CX250 pisze:
[...]

Koleżeńska przysługa,
koleżanka z pracy prosiła o sprawdzenie czy istnieje takowa możliwość.
Jeśli ktoś się tego podejmie w rozsądnej cenie to pewnie mu to zlecę.

Data: 2012-04-04 14:22:37
Autor:
Użytkownik "eMKaP" <mariusz_p@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jlhdiv$gti$1inews.gazeta.pl...
[...]

A fajna jakaĹ›? PokaĹĽ fotkÄ™!

--
MW

Data: 2012-04-04 19:23:13
Autor: neoniusz
W dniu 03.04.2012 22:05, eMKaP pisze:
nie wiem czy na temat ale mam pytanie
czy jest możliwość przestrojenia radia firmy Pioneer T1808
aby łapało nasze krajowe stacje (auto z USA).

To radio bylo specjalnie na rynek US. Przegladnalem service manual i schematy - nie ma mozliwosci oplacalnego przerobienia tego radia.
A swoja droga to ona (ta kolezanka) ma sciona xB? RZYYYYG :D

Data: 2012-04-04 19:34:08
Autor: Irokez
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jli021$k9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Masz SM do niego?
A przeglądnełęś może coś bliźniaczego w wersji EU? Kiedyś w ten sposób wypatrzyłem i diodę tylko dolutowałem między liniami magistrali klawiatury i ruszyło :)

--
Irokez

Data: 2012-04-04 20:08:00
Autor: neoniusz
W dniu 04.04.2012 19:34, Irokez pisze:
[...]

Mam, pusc mi pustego maila na adres z naglowka to ci przesle.

Data: 2012-04-04 20:32:36
Autor: Irokez
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jli2m0$8v4$1inews.gazeta.pl...
Masz SM do niego?
Mam, pusc mi pustego maila na adres z naglowka to ci przesle.

Puściłem. Dzięki.
Obadam co tam siedzi.

--
Irokez

Data: 2012-04-04 21:14:47
Autor: Irokez
[...]

Hmm.. Tuner z syntezerem i eeprom.. no ciekawe :)
Nie podane co to za IC1 tam siedzi więc trzeba dobrać się do tunera, zobaczyć co to za chip i być może jakimś cudem uda się dorwać dokumentację co ma być w eeprom na którym bicie ustawione, aby radyjko widziało ten tunerek jako wersja EU.

Pozdro.

--
Irokez

Data: 2012-04-05 21:47:46
Autor: eMKaP
W dniu 2012-04-04 21:14, Irokez pisze:
[...]

Znaczy siÄ™, jest nadzieja ??

Data: 2012-04-05 21:46:33
Autor: eMKaP
W dniu 2012-04-04 19:34, Irokez pisze:
[...]

Lutownica i cyna nie jest mi obca, niestety brak dostępu do wersji EU :(

Data: 2012-04-05 20:34:47
Autor: Wmak
Przestrojenie radia Pioneer T1808
eMKaP <mariusz_p@poczta.onet.pl> napisał(a): Podstawowe pytanie:
Czy koleżanka ma do tego radia "oryginaln± obudowę"
czyli całego SCION'a TC ?

Data: 2012-04-05 21:45:31
Autor: eMKaP
W dniu 2012-04-04 19:23, neoniusz pisze:
[...]

Potwierdzam, auto wyglÄ…da tak jakby je po ciemku rzeĹşbili :D

Przestrojenie radia Pioneer T1808