Przestrzegam przed Kokos.pl, radzę unikać

Data: 2011-07-02 15:02:32
Autor: Aśka
Przestrzegam przed Kokos.pl, radzę unikać
Przestrzegam i odradzam przed Kokos.pl. Nie nazwę Kokos.pl i spółki Bluemedia lichwiarzami tylko dlatego, że nie pożyczają oni własnych pieniędzy. Są za to manipulantami i wyzyskiwaczami. Uważam, że manipulują i wyzyskują obie strony transakcji. Kłamią i podburzają przeciw sobie.

Moja historia:
Byłam pożyczkodawczynią, od czasu zawarcia umowy regulamin był wielokrotnie zmieniany. W tym do absurdu doprowadzony został system monitowania opóźnień. Z powodu opóźnienia pensji spóźniłam się z płatnością raty około 20 dni. Obecnie uregulowałam. Dostałam w tym czasie 19 SMS-ów z monitem. Każdy płatny po 5 zł. Do tego podobne monity mailowe. Nie wiem co za geniusz wymyślił, by płatny monit (łącznie SMS i mail) wysyłać średnio częściej niż na dobę. Jednak nie można go nazwać jednocześnie rozsądnym i uczciwym. Tym sposobem w kilkanaście dni opóźnienia można naliczyć na monitach więcej niż wynosi rata kapitału.

PRZESTRZEGAM, RADZĘ UNIKAĆ. Lepsi są już lichwiarze tradycyjni, mają mniej lichwiarskich opłat.

Gwoli wyjaśnienia:
PB nie ma praktycznej możliwości wypowiedzenia umowy, bo nie ma realnej możliwości spłaty zobowiązań bez pośrednictwa Kokos.pl. Choć teoretycznie taka możliwość istnieje to w praktyce PB nie otrzymuje ŻADANYCH danych kontaktowych do PD i tym samym nie może uregulować zobowiązania zanim nie zgłosi się PD. To już jest jednak zapewne grubo po terminie.

Data: 2011-07-02 15:33:23
Autor: witek
Przestrzegam przed Kokos.pl, radzę unikać
On 7/2/2011 8:02 AM, Aśka wrote:
ByÅ‚am pożyczkodawczyniÄ… [...]   spóźniÅ‚am siÄ™ z pÅ‚atnoÅ›ciÄ… raty okoÅ‚o 20 dni.

????

co pijesz?

Data: 2011-07-02 15:58:16
Autor: Grzegorz Niemirowski
Aśka <joanna.kowaliknowak@gmail.com> napisał(a):
[...]

Chwilka, to brałaś czy udzielałaś pożyczki?

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/

Data: 2011-07-02 17:57:56
Autor: nn
[...]

Przeciez z wiadomosci jasno wynika, ze brala pozyczke.

Nie zmienia to faktu, ze paskudztwem jest naliczenie 19*5 zl dodatkowej oplaty za opoznienie (pewnie obok odsetek karnych).

Data: 2011-07-02 18:00:05
Autor: RobertS
[...]

ale napisała, że była pożyczkodawczynią a nie pożyczkobiorcą...to subtelna różnica!

jeżeli te sms-y spowodowały, że w końcu zapłaciła ratę tzn. że były skuteczne i zasadne, na drugi raz się nie spóźniać i płacić w terminie to dodatkowych kosztów NIE będzie

RobertS

Data: 2011-07-03 03:45:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Przestrzegam przed Kokos.pl, radzê unikaæ

"RobertS" iunfaf$28q7$1@opal.icpnet.pl

Przeciez z wiadomosci jasno wynika, ze brala pozyczke.

ale napisa³a, ¿e by³a po¿yczkodawczyni± a nie po¿yczkobiorc±...to subtelna ró¿nica!

Po to jest redundancja, aby eliminowaæ b³êdy ³atwe do eliminacji.
Jakby napisa³a, ¿e by³ kim¶ -- pytaliby¶cie o to, co nosi w majtkach? ;)
Pomyli³a siê -- i co w tym strasznego? Kto z Was nie myli siê nigdy?
[siebie i BXVI nie liczê -- my jeste¶my nieomylni] ;)

Natomiast Kokos (je¶li jej wierzyæ) to ¶winie i z³odzieje!
[gorsze od Getin, PeKaO, ING i Sygmy]

Ona pomyli³a siê, nie chcia³a ok³amaæ nas, nie chcia³a m±ciæ czy
wprowadzaæ nas w b³±d. Ostrzeg³a -- i winni¶my jej za to wdziêczno¶æ.
[i olewaj±cy stosunek wzglêdem/do Kokosa -- ale na to liczyæ u mnie
nie mo¿e, bo ja nie zamierzam wspó³pracowaæ z Kokosami bez wzglêdu
na to, co kogo tam spotka³o)

Data: 2011-07-03 09:43:39
Autor: nn
Przestrzegam przed Kokos.pl, radzę unikać

ale napisała, że była pożyczkodawczynią a nie pożyczkobiorcą...to
subtelna różnica!

upps, nie zauwazylem, coz pewnie emocje...

Data: 2011-07-03 19:13:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Przestrzegam przed Kokos.pl, radzê unikaæ

"nn" iup6j4$89b$1@news.onet.pl

ale napisa³a, ¿e by³a po¿yczkodawczyni±
a nie po¿yczkobiorc±...to subtelna ró¿nica!

: upps, nie zauwazylem, coz pewnie emocje...

Czyli jej b³±d by³ nieistotny.
Rozmawiajmy o tym, co istotne.
A istotne w jej po¶cie jest zachowanie Kokosa.

Przestrzegam przed Kokos.pl, radzę unikać