Przestrzegam ;-) przed Orange "ekstra numer"

Data: 2010-06-07 19:52:11
Autor: Olgierd
Przestrzegam ;-) przed Orange "ekstra numer"
Usługa "ekstra numer" to prawdziwy numer.
Sam nie wiem dlaczego skusiłem się na udział w testach. Po paru dniach przestało mnie to bawić, postanowiłem przeto przetestować wymiksowanie się z usługi. Wysłałem esemesa co trzeba, w odpowiedzi: skasowali mi numer dodatkowy oraz *skasowali mi mój stary numer*.

Po prostu nikt, z żadnej sieci, nie może się do mnie dodzwonić. Ja mogę, esemesy wychodzą, esemesy przychodzą -- ale jak do mnie zadzwonisz to będzie "przepraszamy, nie możemy wykonać tego połączenia".

Zadzwoniłem do dezinformacji, a tam:
- "proszę wyłączyć i włączyć telefon" (sic!)
- "a poza tym skoro pan może dzwonić, to wszystko jest OK"

Jakoś mi się udało pannę przekonać, żeby się tematem zainteresowała -- "najdalej w ciągu 48 godzin coś poradzą".

Troszkę się martwię, że nie poradzą. Znajomy numer nie przyjmował ememesów, jak zaczęli radzić to zdążyłem ja poradzić przeniesienie numeru do innej sieci.

--
:) Olgierd || Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] fotograf+Wrocław? tylko http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-06-08 00:37:38
Autor: Piotr M
W dniu 7 czerwca 2010 21:52, Olgierd pisze:
[...]

Dobre dobre :) Powiedziałbym, że niezły Ci zrobili numer :)

Zadzwoniłem do dezinformacji, a tam:
- "proszę wyłączyć i włączyć telefon" (sic!)

Normalna procedura, może ponowne zalogowanie się do sieci by pomogło.

- "a poza tym skoro pan może dzwonić, to wszystko jest OK"

To mnie rozwaliło LOL

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-06-08 06:43:35
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 08 Jun 2010 00:37:38 +0200, Piotr M napisał(a):

Zadzwoniłem do dezinformacji, a tam: - "proszę wyłączyć i włączyć
telefon" (sic!)

Normalna procedura, może ponowne zalogowanie się do sieci by pomogło.

Pomijam, że na to, że mógł się np. zawiesić -- sam nie wiem -- wpadłem sam, wcześniej. Jak babce mówię "robiłem, nie podziałało", to ona na to "nalegam by pan jeszcze raz to zrobił". Pewnie chciała już skończyć rozmowę.

PS numer nadal nie działa. Ale numer. Ekstra numer!

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-06-08 16:01:44
Autor: sunwick
Przestrzegam ;-) przed Orange "ekstra numer"

PS numer nadal nie działa. Ale numer. Ekstra numer!
ekstra dowcip

Data: 2010-06-08 16:10:32
Autor: Piotr M
W dniu 8 czerwca 2010 08:43, Olgierd pisze:
Pomijam, że na to, że mógł się np. zawiesić -- sam nie wiem -- wpadłem
sam, wcześniej. Jak babce mówię "robiłem, nie podziałało", to ona na to
"nalegam by pan jeszcze raz to zrobił".
Pewnie chciała już skończyć rozmowę.

Hehe. W telefonicznej pomocy technicznej zawsze i pierwsze co to polecają "włączenie i wyłączenie telefonu" :D Na wszytsko, :D Dobre nawet na obniżenie rachunków, trzeba tylko dłużej potrzymać na offie :D

Data: 2010-06-08 14:15:00
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 08 Jun 2010 16:10:32 +0200, Piotr M napisał(a):

Hehe. W telefonicznej pomocy technicznej zawsze i pierwsze co to
polecają "włączenie i wyłączenie telefonu" :D Na wszytsko, :D Dobre
nawet na obniżenie rachunków, trzeba tylko dłużej potrzymać na offie :D

Poskutkowało dopiero uderzenie do rzecznika prasowego TPSA. Awaria trwała 30 godzin, usunęli po 20 godzinach od zgłoszenia.

Wychodzi na to, że w ekstra numer był całkiem niezły bug, ciekawe czy go usunęli na stałe (przekonają się ci "testerzy", którym 30 czerwca usługa ma być z urzędu wyłączona).