Prześwietlamy Play

Data: 2009-04-10 10:58:07
Autor: przeswietlamy
Prześwietlamy Play
Play ostatnio ruszył z kampanią reklamową prześwietlając szczegóły
konkurencji, informacje można zdobyć na stronie www.przeswietlamy.pl

Ktoś tam jednak w Play dał ciała i udało się zarejestrować domenę
www.prześwietlamy.pl (przez ś) gdzie jest prześwietlany sam Play.
Jeśli ktoś nie potrafi wejść na ten adres, to wejdzie tu:
www.xn-- przewietlamy-qlc.pl

Opisane tam zostało to, na co powinni zwrócić uwagę klienci Play.
Drogie dla innych rozmowy do Play, niekorzystne rozliczanie pakietów w
Play Fresh oraz zasięg Play Online.

Jakby ktoś miał propozycje, na co jeszcze należy zwracać uwagę
korzystając z Play, co może nadać się do prześwietlenia, proszę o
propozycje.

-P-

Data: 2009-04-10 21:19:10
Autor: dżozef
Prześwietlamy Play
Użytkownik <przeswietlamy@gmail.com> napisał w wiadomości news:4d728926-0b8d-4afa-b26a-7fdb410057c7q16g2000yqg.googlegroups.com
[ciach bzdety]

Przeswietl sobie mózg...

josefff

ps. PLONK

Data: 2009-04-13 19:36:18
Autor: jazdzig
Prześwietlamy Play
dżozef wrote:

Przeswietl sobie mózg...

josefff

Play dostał małpiego rozumu, bo został lekko prześwietlony ha ha ha ha

--
jazdzig
(wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

Data: 2009-04-10 21:23:43
Autor: Czarek
Prześwietlamy Play
W dniu 2009-04-10 19:58, przeswietlamy@gmail.com napisał:
[...]

A adresu email nie udało ci się założyć z "Ś"? no popatrz, jaki to jesteś poszkodowany... Dałeś ciała na całej lini ;-)

--
Cz.

Data: 2009-04-10 14:01:55
Autor: przeswietlamy
Prześwietlamy Play
Czarek napisał(a):
> [...]

A adresu email nie udało ci się założyć z "Ś"? no popatrz, jaki to
jesteś poszkodowany... Dałeś ciała na całej lini ;-)

Udało się, tylko czy masz wystarczająco dobrego klienta poczty aby
tego adresu użyć? ;p

my@prześwietlamy.pl

Data: 2009-04-13 19:37:07
Autor: jazdzig
Prześwietlamy Play
Czarek wrote:

A adresu email nie udało ci się założyć z "Ś"? no popatrz, jaki to
jesteś poszkodowany... Dałeś ciała na całej lini ;-)

Play dostał małpiego rozumu, bo został lekko prześwietlony ha ha ha ha, pregapili domenę, którą ktoś inny wykorzystał.

Data: 2009-04-10 21:46:40
Autor: silesiac
Prześwietlamy Play
[...]

Brawo...
Proponuję też kilkukrotny kontakt z Obsługą Klienta.
Styl, poziom, kompetencja...
Tak sobie myślę, że super, że jest "rewolucja" - klient korzysta (i to klient raczej każdej sieci) więc jest ok.
Ale już widzę te tasiemcowe dysputy za jakieś parę miesięcy, kiedy jeden, drugi, trzeci, będzie musiał przejść ten krok i zadzwonić do BOKu... Przerabiałem to z oczami jak spodki ze zdziwienia.
Pozdr.
sil

Data: 2009-04-10 21:54:37
Autor: ToMasz
Prześwietlamy Play
silesiac pisze:
[...]

nagraj taką rozmowe i wystaw na youtube, pośmiejemy sie.... JAk sie
rozniesie, to moze podniosą kompetencje bokistów.......

ToMasz

Data: 2009-04-10 21:55:43
Autor: silesiac
Prześwietlamy Play
Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości news:gro75j$qtq$1news.interia.pl...
silesiac pisze:
Użytkownik <przeswietlamy@gmail.com> napisał w wiadomości

nagraj taką rozmowe i wystaw na youtube, pośmiejemy sie.... JAk sie
rozniesie, to moze podniosą kompetencje bokistów.......

ToMasz

;-) pomysł dobry...
ale ja już do nich nie zadzwonię - nie ma mowy
życie mi miłe
a i na ciśnienie trzeba uważać
pozdr
sil

Data: 2009-04-10 23:35:03
Autor: Mane
Prześwietlamy Play
przeswietlamy@gmail.com pisze:

Drogie dla innych rozmowy do Play

Na to powinny zwrocic uwage osoby dzwoniace do Play :)

Data: 2009-04-11 01:12:51
Autor: SDD
Prześwietlamy Play

[...]

Nie wiedzialem, ze moje 50-tysieczne Radomsko jest takim najpopularniejszym osrodkiem turystycznym.
A tak wyglada z opisu uslugi Play On-line na tej stronie :)
Moze jakis pensjonat trzeba bedzie otworzyc :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-04-13 20:54:04
Autor: Krzysztof
Prześwietlamy Play

[...]
A ktoś dał ciała tak strasznie spiesząc się i strona ma tytuł:
<title>Pześwietlamy Play</title>:D:DK.

Prześwietlamy Play