Prześwietlamy Play

Data: 2009-04-10 21:23:43
Autor: Czarek
Prześwietlamy Play
W dniu 2009-04-10 19:58, przeswietlamy@gmail.com napisał:
Play ostatnio ruszył z kampanią reklamową prześwietlając szczegóły
konkurencji, informacje można zdobyć na stronie www.przeswietlamy.pl

Ktoś tam jednak w Play dał ciała i udało się zarejestrować domenę
www.prześwietlamy.pl (przez ś) gdzie jest prześwietlany sam Play.
Jeśli ktoś nie potrafi wejść na ten adres, to wejdzie tu:
www.xn-- przewietlamy-qlc.pl

Opisane tam zostało to, na co powinni zwrócić uwagę klienci Play.
Drogie dla innych rozmowy do Play, niekorzystne rozliczanie pakietów w
Play Fresh oraz zasięg Play Online.

Jakby ktoś miał propozycje, na co jeszcze należy zwracać uwagę
korzystając z Play, co może nadać się do prześwietlenia, proszę o
propozycje.

-P-

A adresu email nie udało ci się założyć z "Ś"? no popatrz, jaki to jesteś poszkodowany... Dałeś ciała na całej lini ;-)

--
Cz.

Data: 2009-04-10 14:01:55
Autor: przeswietlamy
Prześwietlamy Play
Czarek napisał(a):
> [...]

A adresu email nie udało ci się założyć z "Ś"? no popatrz, jaki to
jesteś poszkodowany... Dałeś ciała na całej lini ;-)

Udało się, tylko czy masz wystarczająco dobrego klienta poczty aby
tego adresu użyć? ;p

my@prześwietlamy.pl

Data: 2009-04-13 19:37:07
Autor: jazdzig
Prześwietlamy Play
Czarek wrote:

A adresu email nie udało ci się założyć z "Ś"? no popatrz, jaki to
jesteś poszkodowany... Dałeś ciała na całej lini ;-)

Play dostał małpiego rozumu, bo został lekko prześwietlony ha ha ha ha, pregapili domenę, którą ktoś inny wykorzystał.

--
jazdzig
(wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

Prześwietlamy Play