Prześwit

Data: 2016-12-25 11:05:37
Autor: PiteR
Prześwit
na  ** p.m.s **  z pisze tak:

Szukam samochodu (kompakta ok. 20 tys. PLN) który nie będzie tak pokracznie zbudowany jak ten golf na zdjęciach:

http://moto.wp.pl/gid,18652898,kat,55194,title,Volkswagen-Golf-IV-b
estseller-sprzed-dwoch-dekad,wid,18652898,galeriazdjecie.html http://tiny.pl/gd7sl Chciałbym prześwit taki jak na tylnej belce także i z przodu.
Co to za maniera żeby tak budować samochody? :-)
Przód z obniżaniem środka ciężkości jak na wyścigi a tył jak w furgonetce. A potem bój się że uszkodzisz miskę...

Astra III?

Coś ty za zdjęcie wynalazł?

http://piterpro.private.pl/img/golf4.jpg

--
Piter

Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?

Data: 2016-12-25 12:51:00
Autor: z
Prześwit
W dniu 2016-12-25 o 12:05, PiteR pisze:
Coś ty za zdjęcie wynalazł?

http://piterpro.private.pl/img/golf4.jpg

Zdjęcie poparte praktyką. Moje jest TDI a Twoje?

Data: 2016-12-25 13:04:00
Autor: PiteR
Prześwit
na  ** p.m.s **  z pisze tak:

W dniu 2016-12-25 o 12:05, PiteR pisze:
Coś ty za zdjęcie wynalazł?

http://piterpro.private.pl/img/golf4.jpg

Zdjęcie poparte praktyką.

Praktyką? To twój golf?

Moje jest TDI a Twoje?

Moje jest fabryczne i ma dobrze przykręcony plastik pod silnikiem.
A na twoim jest brzuch. Niektórzy jeżdzą trąc nim o asfalt.

Data: 2016-12-25 14:28:51
Autor: z
Prześwit
W dniu 2016-12-25 o 14:04, PiteR pisze:
Moje jest TDI a Twoje?

Moje jest fabryczne i ma dobrze przykręcony plastik pod silnikiem.
A na twoim jest brzuch. Niektórzy jeżdzą trąc nim o asfalt.

Pracowałem kiedyś w firmie z takim golfem. W porównaniu z innymi samochodami (combo, almera, alfa) w takim samym miejskim użytkowaniu silnik jest dramatycznie nisko nie wspominając o jego plastikowej osłonie którą bardzo łatwo można było uszkodzić.
Taka niekończąca się opowieść: "osłona silnika w golfie" :-)

Data: 2016-12-25 14:24:13
Autor: PiteR
Prześwit
na  ** p.m.s **  z pisze tak:

[...]

Golf ma tak nisko zderzak jak większoś samochodów bo uderzałby w krawężnik a przechodzi nad. Silnik nie wystaje za linię zderzak - mocowanie wahaczy. Być może w TDI szybko uklepują się sprężyny podobnie jak w mk2 ale to obniża cały samochód. Ty szukasz auta wyższego niż większość a nie golf jest bardzo niski.

Data: 2016-12-25 14:58:46
Autor: Tomasz Pyra
Prześwit
Dnia Sun, 25 Dec 2016 12:51:00 +0100, z napisał(a):

W dniu 2016-12-25 o 12:05, PiteR pisze:
Coś ty za zdjęcie wynalazł?

http://piterpro.private.pl/img/golf4.jpg

Zdjęcie poparte praktyką. Moje jest TDI a Twoje?

Twoim prawdopodobnie ktoś kiedyś zamaszyście cofnął w śnieżnej zaspie i
urwał tylne mocowania plastikowej osłony silnika. Trzy tryty i będzie
wyglądał jak na zdjęciu od PiteRa :)

Do tego tej płyty nie liczyłbym do prawdziwego prześwitu, bo może się ona
łatwo odształcać i można nią szorować o podłoże nie wisząc na niej.

Co do prześwitu prawda jest taka że samochody osobowe służą do jazdy po
drogach i dają sobie radę najwyżej na przyzwoicie utrzymanych drogach
szutrowych, czy chociaż w podstawowym stopniu utrzymanych drogach zimą.

Jak potrzebujesz jakiś tam zdolności terenowych to masz całą gamę
samochodów wyższych - od SUV-ów po prawdziwe terenówki.

Data: 2016-12-25 14:30:41
Autor: PiteR
Prześwit
na  ** p.m.s **  Tomasz Pyra pisze tak:

Do tego tej płyty nie liczyłbym do prawdziwego prześwitu, bo może
się ona łatwo odształcać i można nią szorować o podłoże nie wisząc
na niej.

Jak widzę gości jadących 140km/h z tą płytą łopoczącą od pędu powietrza to mam ochotę wysiąść i się przywitać z takim pacjentem, pogratulować  za siłę nieprzejmowania się. Przecież to pewnie słychać jak tłucze.

Data: 2016-12-25 19:55:31
Autor: z
Prześwit
W dniu 2016-12-25 o 15:30, PiteR pisze:
Jak widzę gości jadących 140km/h z tą płytą łopoczącą od pędu powietrza
to mam ochotę wysiąść i się przywitać z takim pacjentem, pogratulować
za siłę nieprzejmowania się. Przecież to pewnie słychać jak tłucze.

Ja bym powiesił za jaja konstruktora tego wynalazku :-)

Data: 2016-12-25 11:29:56
Autor: przemek.jedrzejczak
Prześwit
To się nazywa wisząca torba ala VW i trapi golfa iv, bore i starsze paski W octavii chyba to lepiej rozwiązali i była wersja scout

Data: 2016-12-25 22:05:50
Autor: Tomasz Pyra
Prześwit
Dnia Sun, 25 Dec 2016 19:55:31 +0100, z napisał(a):

[...]

Też tego nie rozumiem.
Ja to u siebie poprawiłem:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=548971701811072

Data: 2016-12-25 13:02:07
Autor: z
Prześwit
http://magazynauto.interia.pl/porady/eksploatacja/nadwozie-2865/news-przyziemne-problemy-ranking-przeswitow,nId,1081947

Golf IV w teorii ma tylko 13 cm.
W idealnym świecie może to wystarcza :-)

Astra III to samo choć wizualnie ma większy. Pewnie znowu miska :-)

Prześwit