Przesylanie trasy pod Google Maps z PC na telefon

Data: 2016-08-19 18:34:04
Autor: atm
Przesylanie trasy pod Google Maps z PC na telefon
Niby funkcja jest, niby dziala ale oczywiscie nie tak jakby mozna bylo sie spodziewac. Zmodyfikowalem trase wyznaczona na PC, duzy ekran, myszka - zdecydowanie latwiej na komuterze stacjonarnym niz telefonie.
Przeslalem przy pomocy dostepnego w menu guzika na smartfon. Za chwile komunikat, ze trasa zostala przeslana. Jednak po otwarciu jej na smartfonie rozczarowanie: zamias zmodyfikowanej trasy telefon wyznacza od nowa w domyslny sposob. Ktos z Was ma na to patent?
Zainstalowalem nawet Chrome'a sądząc, ze Google stara sie "zachecic" do korzystania ze swojego ekosystemu ale efekt ten sam.
Tu optymistyczny nius i te same problemy w komentarzach:
http://www.dobreprogramy.pl/Google-Mapy-zaplanuj-trase-na-komputerze-i-wyslij-na-urzadzenie-mobilne,News,64626.html

Data: 2016-08-21 10:03:54
Autor: W
Przesylanie trasy pod Google Maps z PC na telefon
atm wystukał, co następuje:

[...]

Ty spodziewałeś się, że coś od googla będzie działać tak jak oczekujesz? ;-)

Google wie lepiej i dla Twojego dobra robi tak, żeby Tobie bylo lepiej, a to że Ci się to nie podoba... cóż ;)

Data: 2016-08-23 16:30:31
Autor: J.F.
Przesylanie trasy pod Google Maps z PC na telefon
Użytkownik "W"  napisał w wiadomości
atm wystukał, co następuje:
[...]

No, to ma dluga tradycje.
O ile pamietam, to pierwszy byl Garmin, mozna sobie bylo zaplanowac trase na pececie, przeslac do urzadzenia ... i zadnej gwarancji, ze bedzie taka sama.

Bo wysylano tylko punkty koncowe i ewentualnie posrednie, trase urzadzenie wyliczalo na nowo.

J.

Data: 2016-08-22 11:07:33
Autor: radekp@konto.pl
Przesylanie trasy pod Google Maps z PC na telefon
Fri, 19 Aug 2016 18:34:04 +0200, w
<57b73503$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>, atm <_@vp.pl> napisał(-a):

[...]

Bo google zapamiętuje punkt startowy i końcowy (i ew. punkty via) i tak wysyła.
Automapa robi podobnie.

W sumie żadne zdziwienie -- jedno i drugie rozwiązanie (dokładne przesyłanie
trasy) rodzi problemy.

Data: 2016-08-22 12:20:03
Autor: iron64
Przesylanie trasy pod Google Maps z PC na telefon
W dniu 2016-08-22 o 11:07, radekp@konto.pl pisze:

<ciach>

Bo google zapamiętuje punkt startowy i końcowy (i ew. punkty via) i tak wysyła.
Automapa robi podobnie.

Chyba jednak nie. Wysyła tylko punkt końcowy a na telefonie szuka trasę
od punktu, w którym jesteś.
Jak masz wybrane punkty pośrednie opcja wysłania trasy (tu zmyła
w nazwie) jest niedostępna.

Irek

Data: 2016-08-22 17:39:36
Autor: radekp@konto.pl
Przesylanie trasy pod Google Maps z PC na telefon
Mon, 22 Aug 2016 12:20:03 +0200, w <npejlv$q75$1@news.icm.edu.pl>, iron64
<iron64_no_spam@poczta.fm> napisał(-a):

> [...]

> Automapa robi podobnie.

Chyba jednak nie. Wysyła tylko punkt końcowy a na telefonie szuka trasę

A być może masz rację. Co czyni nazwę "wysyłanie trasy" mocno na wyrost :)

Jak masz wybrane punkty pośrednie opcja wysłania trasy (tu zmyła
w nazwie) jest niedostępna.

No, to jeszcze bardziej na wyrost jest :)

Dlatego używam Naviexperta.

Data: 2016-08-23 16:58:24
Autor: J.F.
Użytkownik radekp  napisał w wiadomości
> [...]

Jak masz wybrane punkty pośrednie opcja wysłania trasy (tu zmyła
w nazwie) jest niedostępna.
No, to jeszcze bardziej na wyrost jest :)

A on lepiej dziala ? Bo wydaje mi sie, ze dokladnie tak samo powinien, jesli nie bardziej.

Juz mnie pamiec zawodzi - ale wydaje mi sie, ze aplikacja Google Mapy na Androida nie miala punktow posrednich, ale ktos mnie chyba korygowal w tym wzgledzie.
Co by tlumaczylo brak mozliwosci eksportu.

Ale patrze teraz - sama podpowiada, ze jest opcja "dodaj przystanek".
Czyzby taka nowa, ze wersja przegladarkowa jeszcze nie dorosla ?

Z kolej pod domyslna przegladaka androida jest mozliwosc dodania punktu posredniego, ale tylko jednego i w dodatku nie mozna go przesunac.
Paranoja. Czy jak kto woli - freeware :-)

J.

Data: 2016-08-24 11:59:58
Autor: radekp@konto.pl
Przesylanie trasy pod Google Maps z PC na telefon
Tue, 23 Aug 2016 16:58:24 +0200, w
<57bc9ce2$0$12539$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."

Chodzi o punkty via.

Data: 2016-08-22 17:42:37
Autor: Sebastian
W dniu 2016-08-22 o 12:20, iron64 pisze:
[...]

A próbowaliście nie wysyłać trasy na telefon, tylko skopiować link (adres strony) i wysłać go via e-mail na skrzynkę którą odbieracie w telefonie i tam kliknąć w link?

--
Sebastian

Data: 2016-08-22 20:12:40
Autor: iron64
W dniu 2016-08-22 o 17:42, Sebastian pisze:
[...]

Nie próbowałem przez maila, ale można taki link wrzucić przez Google Keep i otworzyć w Mapach. Wtedy jest cała trasa (przynajmniej tak było
z dwoma punktami pośrednimi na dość krótkiej trasie)

Irek

Przesylanie trasy pod Google Maps z PC na telefon