Przesy?ka z usa

Data: 2011-02-04 18:58:41
Autor: Johnny
Przesy?ka z usa
Witam

Chcę zanabyć na hamerykańskim ebayu customowe szprychowe koło do Fat boya. Nu i mam pytanie - gdzie, jak to podesłac do Polski. Jaka firma, koszty, jak najtaniej (jaki bank) dokonac przelewu itp, itd... Poratujcie jakimis przydatnymi w temacie informacjami.

Dziękuję i pozdrawiam Johnny

Data: 2011-02-04 20:18:35
Autor: NESSO
Przesy?ka z usa

[...]

PolAmer lub zapytaj / poszukaj Atlanticglobal ILC ( trwa ciut dłuzej)  ale wpakuja ci to do kontenera razem z innymi autami/moturami/zderzakami/duperelami  i odbierzesz w gdyni za 3 tygodnie ,
pozostaje jeszcze dhl i fedex :)

Data: 2011-02-04 21:08:07
Autor: Kuczu
Przesy??ka z usa
W dniu 2011-02-04 18:58, Johnny pisze:
[...]

Zaplacic PayPalem i kazac wyslac poczta USPS.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-02-04 22:46:06
Autor: erg
Przesy?ka z usa

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:iihmc1$2cl$1news.onet.pl...
W dniu 2011-02-04 18:58, Johnny pisze:

Zaplacic PayPalem i kazac wyslac poczta USPS.

Ja dokladnie tak robie i polecam.

erg

Data: 2011-02-04 23:06:18
Autor: Johnny
Przesy?ka z usa
Zaplacic PayPalem i kazac wyslac poczta USPS.

Ja dokladnie tak robie i polecam.

erg

Taaa, tylko ten go¶ciu to jakis patriota i ma w opisie "USA ship only" Pisałem do niego i odpisał że nie będzie sie pierdo..lił z jakim¶ specjalnym przygotowywaniem paczki do Polski :-( Patrzyłem na tego Polamera i jest pono taka mozliwo¶ć, że go¶c wysyła paczkę na adres Polamera w NY lub Waszyngtonie, a oni dalej do Polski... Ale sam nie wiem jak takie cu¶ funkcjonuje w praktyce. Obawiam sie że dotrze do mnie miast kółka ósemka z połamanymi szprychami, albo nalicza jakie¶ cła cuda niewidy...

Johnny

Data: 2011-02-07 00:15:11
Autor: marider
Przesy?ka z usa
W dniu 2011-02-04 23:06, Johnny pisze:
[...]

Odezwij sie na priv to cos moze poradzimy ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-02-09 23:50:13
Autor: Tomek Wozniakowski
Przesy?ka z usa
   Czesc :)

[...]

Nie zapomnij doliczyc do ceny cla! Kupowalem do swojej Bielizny podwyzszacze do kierownicy w Stanach, to mi do bodajze 300 zl doliczyli 80 cla :( Platne przy odbiorze przesylki.

Polecam opcje ze znalezieniem dobrej duszy, co tam lata regularnie - jakis zaprzyjazniony pilot/steward czy ktos, kto tam to odbierze i po prostu tutaj przytarga. Moze masz kogos takiego znajomego.

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Przesy?ka z usa