Przeszczep GMowskiego V8 do omegi

Data: 2009-05-28 09:03:09
Autor: Adam Szewczak
Przeszczep GMowskiego V8 do omegi

Użytkownik "GumoL" <dgumowsk.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvlcbk$bek$1inews.gazeta.pl...
Witajcie,

Z okazji pojawienia się wątków na temat różnych mutacji tych samych w sumie
aut na kilku rynkach, zacząłem się zastanawiać na możliwością (nie sensem)
przekładki jakiegoś motoru V8 pochodzenia GM do opla omegi. Na przykład
jakiś mocny w miarę silnik z australijskiego holdena - czy z takim
przeszczepem to już duża rzeźba, czy pochodzenie z tego samego koncernu
nieco upraszcza sprawę. W kwestii przekładki - cały układ napędowy łącznie z
przeniesieniem napędu i układem hamulcowym.

GumoL

--

    Zabawa dla chcacego.
Instalacja elektryczna, komputer sterujacy itp.

Ja jestem na etapie wkladania silnika od Subaru do VW.
Generalnie w miedzyczasie wyszla lipa bo kupilem jakis silnik EJ22 z dziwnego okresu produkcyjnego i ni cholery nie ma do niego rozpisanych wiazek.
Ale to kolega MarcinJM prowadzi to moze sie wiecej wypowie.

PZDr
Adam

Data: 2009-05-28 12:41:07
Autor: CeSaR
Przeszczep GMowskiego V8 do omegi

Ja jestem na etapie wkladania silnika od Subaru do VW.

Do Ogórka? Pamiętasz takiego gościa z Lublina chyba - on zapakował to do Garbusa z niezłym efektem.

pzdr

Data: 2009-05-28 15:32:49
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:gvlpnr$kjh$1news.onet.pl...

Ja jestem na etapie wkladania silnika od Subaru do VW.

Do Ogórka? Pamiętasz takiego gościa z Lublina chyba - on zapakował to do Garbusa z niezłym efektem.

pzdr

    Akurat do kwadrata silnik wchodzi zamiast 2.1. Nie bylo sensu remontowac.

PZDr
Adam

Data: 2009-05-28 19:16:39
Autor: Czarek Daniluk
Użytkownik CeSaR napisał:

Ja jestem na etapie wkladania silnika od Subaru do VW.

Do Ogórka? Pamiętasz takiego gościa z Lublina chyba - on zapakował to do Garbusa z niezłym efektem.

pzdr

Nie kumam po kiego kombinować z Subaru, jak można bez większego rzeźbienia - czytaj wchodzi na garbową skrzynię bez żadnych przeróbek 2,1 115KM z Transportera kanciatego ;)

Tylko trzeba wiedzieć co się kupuje - nie tak jak jakiś gościu który sprzedawał na Alledrogo Garbusa z silnikiem wodnym od transportera właśnie kanciatego ... mechanik który mu to wkładał wmówił mu że wsadził mu silnik o mocy 85KM, a załadował tam silnik na zwykłym Pierburgu 2E3 o mocy 60KM :)

Pozdrawiam !!

Data: 2009-05-28 20:37:52
Autor: Robert Rędziak
Przeszczep GMowskiego V8 do omegi
On Thu, 28 May 2009 19:16:39 +0200, Czarek Daniluk
<czarek@nospamcedaniluk.pl> wrote:

Nie kumam po kiego kombinować z Subaru, jak można bez większego rzeźbienia - czytaj wchodzi na garbową skrzynię bez żadnych przeróbek 2,1 115KM z Transportera kanciatego ;)

 Nie kumam rzeźbienia z silnikiem Subaru czy T4, skoro z T1 można
 wycisnąć naprawdę sporo...

właśnie kanciatego ... mechanik który mu to wkładał wmówił mu że wsadził mu silnik o mocy 85KM, a załadował tam silnik na zwykłym Pierburgu 2E3 o mocy 60KM :)

 ...a już napewno sporo więcej niż te marne 85KM (nawet w Polsce
 jeżdżą Garby z mocami około 150KM).

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-05-29 09:28:49
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Robert Rędziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisał w wiadomości news:slrnh1tth0.rua.rekinlazarus.wkurw.org...
[...]

    Napisalem przecie ze do kwadrata idzie silnik a nie do ogora ;P

PZDr
Adam

Data: 2009-05-29 09:31:35
Autor: Robert Rędziak
Przeszczep GMowskiego V8 do omegi
On Fri, 29 May 2009 09:28:49 +0200, Adam Szewczak
<horses_usuń@poczta.onet.pl> wrote:

Nie kumam rzeźbienia z silnikiem Subaru czy T4, skoro z T1 można
wycisnąć naprawdę sporo...

    Napisalem przecie ze do kwadrata idzie silnik a nie do ogora ;P

 A ja w kontekście ogólnym, a nie tego konkretnego swapu. :)
 Garbaty albo ogór z silnikiem od Subaraka jakoś mnie razi.

Data: 2009-05-30 20:52:34
Autor: CeSaR
Przeszczep GMowskiego V8 do omegi
A ja w kontekście ogólnym, a nie tego konkretnego swapu. :)
Garbaty albo ogór z silnikiem od Subaraka jakoś mnie razi.

To zależy od sposobu przeszczepu. Jak z klasą to jestem za. Subaru to przynajmniej boxer i benzyna.
Natomiast wszczepianie 1.6 D bo to też od VW - profanacja.

Data: 2009-06-01 08:37:29
Autor: Czarek Daniluk
CeSaR pisze:
[...]

Boxer i benzyna można powalczyć z Alfami :)
Boxer i diesel można powalczyć z Subaru, tylko nie wiem czy kalkuluje się taka walka :D

Pozdrawiam !!

Data: 2009-05-31 20:32:19
Autor: Czarek Daniluk
Użytkownik Robert Rędziak napisał:

 ...a już napewno sporo więcej niż te marne 85KM (nawet w Polsce
 jeżdżą Garby z mocami około 150KM).

 r.

85KM to bez rzeźbienia masz wkładając do garbusa silnik na wtrysku od 412 ;) ale znaleźć taki silnik w tej chwili to nie lada problem ... a jeszcze żeby miał sprawną instalację wtryskową to pewnie w ogóle rarytas ...

I pozostaje aircooled i boxer i silnik VW :D

Pozdrawiam !!

Przeszczep GMowskiego V8 do omegi