Przeszczep GMowskiego V8 do omegi

Data: 2009-05-28 01:25:14
Autor: Mariusz_M
Przeszczep GMowskiego V8 do omegi
On 28 Maj, 08:52, "GumoL" <dgumowsk.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Z okazji pojawienia się wątków na temat różnych mutacji tych samych w sumie
aut na kilku rynkach, zacząłem się zastanawiać na możliwością (nie sensem)
przekładki jakiegoś motoru V8 pochodzenia GM do opla omegi. Na przykład

A nie lepiej kupić tanie fabryczne auto z silnikiem V8 ? Popatrz na
lexusa LS400/GS400/GS430 90 -> ceny od 20tys a po pierwsze bezawaryjne
auto a V-ka jedna z najmniej paliwożernych, do tego komfort i cisza
jakiej nie znajdziesz w innych autach. Dobrze utrzymany lex nie ma
szans na rdzę nawet przy 15letniej budzie..

Pozdrawiam
Mariusz Maniek
Lexus LS400

Data: 2009-05-28 08:47:16
Autor: GumoL
Przeszczep GMowskiego V8 do omegi

A nie lepiej kupi=E6 tanie fabryczne auto z silnikiem V8 ? Popatrz na
lexusa LS400/GS400/GS430 90 ->

No właśnie bardziej zainteresował mnie ten swap, bo omega jak to omega - zwykły, spokojny samochód, popularny, bo w miarę tani, jak na swoją wielkość i komfort. A tu niespodzianka - depczesz gaz, i bulgot V8, a przy tym niezłe odejście. Są to rozważania czysto teoretyczne.

GumoL

Data: 2009-05-28 10:49:13
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "GumoL" <dgumowsk.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvlj2k$fs8$1inews.gazeta.pl...

[...]

    Ta omega jest ciakawa, ale cena juz niebardzo.
http://tnij.org/dg6o

PZDr
Adam

Data: 2009-05-28 09:01:04
Autor: Massai
Adam Szewczak wrote:

> [...]
> na swoją  wielkość i komfort. A tu niespodzianka - depczesz gaz, i
> bulgot V8, a przy tym  niezłe odejście. Są to rozważania czysto

Ktoś się chyba ze świnią na mózgi pozamieniał...
50 tysięcy euro za tylko i aż osiemnastoletni samochód?
Tylko - jakby to był zabytek z 1961, to jeszcze.
On jest tylko przestarzały...

A "aż" - jako nowy pewnie kosztował znacznie mniej.

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-05-28 14:08:27
Autor: Kuba \(aka cita\)
Przeszczep GMowskiego V8 do omegi
Massai wydusił z siebie te słowy:

[...]

Po pierwsze cena z kosmosu. Lotus Omege mozna kupić za 20tys EU a ma 370KM i biturbo (3,6 litra) jest rarytasem, wyprodukowano 1000sztuk, przyspieszenie do 100 poniżej 6 sek.
To co tu mamy .. to nie 3,0 tylko 4,0 - silnik dłubany przez fabrycznego tunera Opla. Do tej pory myslalem, ze tylko Irmsher zrobił czterolitrówke (272KM) ... ale widze, ze manzel też.
Ogolnie Omege 4,0 z silnikiem zrobionym przez Irmshera mozna kupić za 10-15tys EU... a 47tys .. to koniec swiata :D

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Przeszczep GMowskiego V8 do omegi