Przeszczepienie ABS do SV1000

Data: 2012-03-20 20:34:22
Autor: Hinek
Przeszczepienie ABS do SV1000
Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał

W zwiazku z tym pomyslalem sobie, ze moze dalo by rade przeszczepic
ABS z SV650SA do mojej SV1000. Da sie to zrobic, czy to absolutnie niemozliwe
i takie druciarstwo zakonczy sie smutno?

Pomijając względy formalne (homologacja) technicznie w praktyce
nie do zrobienia.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2012-03-20 19:44:08
Autor: Piotr Klimek
Przeszczepienie ABS do SV1000
Dnia (Tue, 20 Mar 2012 20:34:22 +0100) ktos podajacy sie za Hinek
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

A moglbys z ciekawosci napisac dlaczego to takie skomplikowane? Wydawalo
mi sie, ze to kwestia czujnika na przednim kole, centralki sterujacej i
pompy. Jesli chcialbym przelozyc ABS z SV650SA do SV650S to tez byloby to takie
skomplikowane?

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-03-20 21:43:37
Autor: Kuczu
W dniu 2012-03-20 20:44, Piotr Klimek pisze:

Jesli chcialbym przelozyc ABS z SV650SA do SV650S to tez byloby to takie
skomplikowane?

Pewnie nie gdyz prawdopodobnie modele z i bez ABS, z tego samego rocznika, maja te same instalacje elektryczne i wystarczy podpiac modul ABS i ewentualnie wymienic komputra. Ale tylko podejrzewam.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-03-20 20:53:05
Autor: Piotr Klimek
Przeszczepienie ABS do SV1000
Dnia (Tue, 20 Mar 2012 21:43:37 +0100) ktos podajacy sie za Kuczu
[...]

Centralka od ABSu potrzebuje czegos ponad kabelkiem od zasilania i jednym
z czujnika na kole? Wydawalo mi sie, ze ABS musi byc a miare autonomicznym
ukladem, aby jego awaria nie skutkowala niczym innym poza brakiem ABSu.

Data: 2012-03-20 21:54:30
Autor: Kuczu
W dniu 2012-03-20 21:53, Piotr Klimek pisze:

[...]

Gdyby tak bylo to na Allegro bys mogl kupic caly zestaw za tysiac i miec z bani. Ale tak nie jest.

Data: 2012-03-20 21:04:18
Autor: Piotr Klimek
Przeszczepienie ABS do SV1000
Dnia (Tue, 20 Mar 2012 21:54:30 +0100) ktos podajacy sie za Kuczu
[...]

W sumie racja, gdyby sie dalo to ktos by to sprzedawal...

Data: 2012-03-20 21:44:14
Autor: Kuczu
W dniu 2012-03-20 20:34, Hinek pisze:

Pomijając względy formalne (homologacja)

Homo co ? Chcesz homologowac uzywany motocykl ? Dobrze sie czujesz ?

Data: 2012-03-21 00:36:30
Autor: Jan
Przeszczepienie ABS do SV1000
On 20 Mar, 21:44, Kuczu <qczu...@gmail.com>

Homo co ? Chcesz homologowac
uzywany motocykl ? Dobrze sie czujesz ?

Dziekuje, czuje sie jak zwykle swietnie.
Gwarantuje, ze w razie czego ubezpieczyciel dojebie sie do takich
zmian.
Pytajacy chce przelozyc ABS z malego DLa do duzego. Powodzenia zycze.

--
Hinek

Data: 2012-03-21 10:31:49
Autor: Kuczu
W dniu 2012-03-21 08:36, Jan pisze:

Dziekuje, czuje sie jak zwykle swietnie.

ciesze sie

Gwarantuje, ze w razie czego ubezpieczyciel dojebie sie do takich
zmian.

Oczywiscie rzeczoznawca od razu zauwazy abs. Oni maja na to oko wyczulone

Pytajacy chce przelozyc ABS z malego DLa do duzego. Powodzenia zycze.

Ale ja tez twierdze ze sie nie da bez sporego doswiadczenia. Ale ze sie w ogole da to jestem pewien. Ludzie wkladaja do Malucha silnik V8 Chevroleta.

Data: 2012-03-20 23:26:31
Autor: AZ
On 03/20/2012 08:34 PM, Hinek wrote:

Pomijając względy formalne (homologacja) technicznie w praktyce
nie do zrobienia.

Bo ponieważ? Wszystko jest do zrobienia, kwestia chęci i postudiowania instalacji dawcy. Na przewody hamulcowe w oplocie też nie masz homologacji.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-23 15:35:50
Autor: Hinek
Przeszczepienie ABS do SV1000
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał

Bo ponieważ? Wszystko jest do zrobienia, kwestia chęci i postudiowania instalacji dawcy.

Skąd weźmiesz oprogramowanie? Napiszesz je sam czy zamówisz?
Trzeba by zmienić oprogramowanie w kompie i sterowniku ABS.
Czy zamówisz specjalne układy - bo nie wiem czy wogóle da się
przeprogramować istniejący sterownik ABS-u. Myślisz że to
tylko kwestia dobrych chęci? Być może. Myślę że koszty nie
przekrocza kilkudziesięciu tysięcy euro.
Oczywiście można np. założyć do WSK-i ABS z Airbusa.
To tylko kwestia chęci i postudiowania instalacji dawcy.
Polak potrafi.
:)

--
Hinek