Data: 2012-03-20 23:35:47 | |
Autor: AZ | |
Przeszczepienie ABS do SV1000 | |
On 03/20/2012 08:12 PM, Piotr Klimek wrote:
Hej,Po pierwsze: tarczki + czujniki na oba koła, ABS sprawdza czy wszystko bangla porównując odczyty z obu, no i tutaj może nastąpić problem bo pewnie SV650 ma mniejszą oponę z tyłu ale nie jestem pewien. Po drugie: znaleźć optymalne miejsce na centralkę co może okazać się najtrudniejsze bo ustrojstwo nie jest małe i trzeba jakoś przewody poprowadzić żeby nie miały kilometra. Po trzecie: przewody - trza wymienić wszystkie i będzie to kosztowało sporo bo będzie ich więcej i dłuższe niż przy zwykłym układzie No i ostatnie pewnie najtrudniejsze, dobrze to przetestować żeby później temu zaufać i być pewnym, że zadziała poprawnie kiedy trzeba będzie. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-03-21 08:30:15 | |
Autor: Kuczu | |
Przeszczepienie ABS do SV1000 | |
W dniu 2012-03-20 23:35, AZ pisze:
Po pierwsze: tarczki + czujniki na oba koła, ABS sprawdza czy wszystko Uklad nie tylko wykrywa zablokowanie kola ale odnosi je takze do aktualnej predkosci. A dane z czujnika laduja wprost w glownym kompie i/lub zegarach. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-03-21 16:58:44 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Przeszczepienie ABS do SV1000 | |
Dnia (Wed, 21 Mar 2012 08:30:15 +0100) ktos podajacy sie za Kuczu
wyklawiaturowal co nastepuje: Po pierwsze: tarczki + czujniki na oba koła, ABS sprawdza czy wszystko Dobra - juz mi przeszlo, to faktycznie nie jest trywialne. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-03-21 20:27:19 | |
Autor: jeDrASS | |
Przeszczepienie ABS do SV1000 | |
On 2012-03-21 17:58, Piotr Klimek wrote:
Dobra - juz mi przeszlo, to faktycznie nie jest trywialne. swoją drogą ciekawy problem.. :-) inżynierowie Ducata opowiadali, że w Streecie 848 nie ma ABSu bo moto nie było projektowane z.. czyli nie hop siup.. poczynając od kwesti czujników na kołach, poprzez kwestie ciśnień w układzie, kończąc na miejscu w moto.. może mając dostęp do sterowania tego czyli oprogramowania to pewnie dałoby się dopasować do maszyny, ale bez tego to raczej kuku ;-) -- jeDrASS + naga włoszka |
|